Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av bfalk - 3 augusti 2010 19:15

Nu mår jag någorlunda bra, om man bortser från baoutastora förkylningen och min huvudvärk. Inatt var jag jätte rädd, har nog aldrig varit så rädd - jag trodde att mitt huvud skulle sprängas, eller att det var en tumör där inne eller nått. Jag hade så sjukt ont, jag är inte en sån där som brukar ha huvudvärk men nu hade jag det.

Så fort jag bara rörde mig så följde värken efter och efter typ en halvtimme så gjorde det ont även fast jag låg blixtstilla - och det är då jag självklart börjar hosta.


Jag hoppas verkligen att jag kan sova inatt eftersom jag jobbar dygn imorgon. Jag är inte speciellt sugen men jag har inte många pass i augusti + att jag sumpade ju hela helgen, så jag måste ju ha några kronor. Jag hoppas att det blir lugnt.


Dagen idag har iallafall varit helt okej, jag skulle tvätta men hade ju bokat igår, men jag var säker på att det var idag. Fick kånka tillbaka all tvätt hem igen. När mamma kom hem så hade hon varit på ica och hämtat ett paket till mig, innehållande ett par skor och lackleggings. Sjukt nöjd!


  


Nu har jag precis käkat, innan dess så städade jag på rummet, vilket behövdes. Det är skönt att ha gjort det innan Stockholm så man för engångsskull kommer hem till ett fint rum. När jag har tid, nångång nästa vecka, så tänkte jag rensa som fan. Men det är då.


Ikväll ska jag kolla på någon film, kanske på Jersey Shore. Ganska halvful serie, men ja, underhållande på något sätt. Måste ju spana in The Situation och Vinnie, såklart.

Nej, nu har jag inget mer att berätta.

So long! 

Av bfalk - 3 augusti 2010 16:00

Gene Simmons


"Låt oss erkänna - det hade inte varit riktigt samma sak om jag var tandläkare. Jag är den fulaste killen du kan hitta och ändå är jag King of Pussy. Det är en jävla kick."
Gene Simmons

Av bfalk - 3 augusti 2010 14:45

Handlade in lite underkläder, kan vara bra att ha när det mesta är utslitet eller för litet.

  

BH - 129kr/st

Trosor 59,50/st

Från Lindex.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards