Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av bfalk - 4 augusti 2010 19:00

Du heter: Bella Falk

Smeknamn: bfalk fo'sho!

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Hmm.. Det finns nog några stycken

Beroende av:

JD, cigg och musik

Vad tror folk om dig?

En halvdryg, elak, rolig tjej som ligger runt och knarkar. Fast nästan alla tror gott om mig. Hoppas jag.

Stämmer det?

Med lite fantasi så

Vad får du oftast komplimanger för?

Stilen, ögonen, skrivandet

Hur imponerar man på dig?

Man är sig själv fullt ut, är rolig, är smart och är insatt bland olika ting

Brukar du skratta för dig själv?

Haha, ooooja! Varje dag. Det spelar ingen roll vart jag är, måste jag skratta så gör jag det!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Förlåt att vi ringde! Vi ville bara säga att vi älskar dig och du är snygg!" Nej, jag skojar inte


  

 

Har du haft sex idag:

Haha, va?

Hur svarar du i mobilen:

"Hallååååååå.....?!" Låter nog väldigt "vad fan vill du, lägg på innan jag mördar dig"

Vem ringde du senast?:

Min chef, fifan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

"Ska du till Stockholm? Men ta det lugnt då.. Bella.. Kom ihåg det"

Antal timmar sömn inatt:

Eehhh.. Känns värt att räkna timmarna. Typ 7 kanske.

Sov du ensam:

Ja, i min enorma säng. Huh, avis elle?

Brukar du komma i tid:

Ja, oftast för tidigt för jag tror att jag ska komma för sent jämt

Hur känner du dig nu:

Jag känner mig trött som ett as, har fått nått i ögat som känns ont

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart, vitt, grått (jag är en riktig färgklick!)

Vad tycker du om fötter:

Det äckligaste som finns på en kropp. Fy.

Vad saknar du:

En naken man i min säng

Hade du en bra kväll igår:

Jersey Shore fifan! Kan inte bli mycket bättre va


  

 

Favorit dryck på morgonen:

Té, vatten, jouce eller mjölk. Beroende på vilket humör jag är på

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Senast 23 om jag ska upp och jobba, annars är det väll nångång på natten eller morgonkvisten..

Är du blyg?:

Nej

Sysslar du med någon idrott:

Haha!

Räknas det när man tar glaset mot munnen? (biceps tränar man då har jag hört..)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Njae. Nej

Har du spytt offentligt:

Skulle ni tro mig om jag sa nej?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Jag skulle runka, ha sex som en galning, kissa stående, ragga på en annan kille och se om jag skulle lyckas

Är du nöjd med ditt liv:

Ja, det är jag, så som det ser ut just nu, men förändring skulle inte skada

Är du bortskämd:

Enligt min mor är jag enormt bortskämd, men jag tror inte det syns så mycket (om man inte bor med mig)

Vad gör du i morgon:

Packar inför Stockholms resan - åker sedan dit!

Vad är det värsta du vet?:

Tråkmånsar

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Jag har jätte bra och söta vänner. Äkta vänskap är oerhört svårt att få till, men jag tror jag har funnit bruden i mitt liv :) You know who you are sugarpuff!

Vad är det finaste du fått?:

Hmm..

En speciell dag du minns:

När AIK tog SMguld!!!!! Vilket är oerhört svårt att förstå i nuläget

Du samlar på:

Män.

Hehe näjrå, jag samlar inte på något. Om man inte räknar med kläder, skor, smink och allt sånt som jag lägger massa pengar på

När grät du senast:

Hmm.. Jag gråter nästan aldrig nuförtiden. Oftast för att jag blir upprörd, senast var för någon dag sedan

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Jag skulle shoppa som en idiot, köpa en lägenhet i Stockholm, åka utomlands, ge pengar till AIK så de kunde köpa en människa som gör mål

Vill du gifta dig:

HAHA VA!

Om det ska vara så ska Ozzy vara präst. Annars går det inte


Vill du ha barn:

Ja, fast det är inte på kartan någonstans nu. Men nångång så, men hur fan kan man klämma ut den?! Shit, är redan nervös

Är du musikalisk?:

Nej. Men jag tror, och det är det som räknas!

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten! (kändes bäst att svara det i nuläget)

Bor dina föräldrar tillsammans:

Nej

Har du någon gång gråtit dig till sömns:

Ja

Biter du på naglarna:

Nej, tackålov. Störigt och äckligt som tusan

Av bfalk - 4 augusti 2010 14:00

  

   

   

 


     

Av bfalk - 4 augusti 2010 10:00

En serie om överklasspojkar på någon internat/elitskola i ett somrigt USA. De har filosofstunder, spanar på tjejerna som går i skolan i närheten och håller på med rodd. Det handlar främst om fem personer, varav två tjejer. En av tjejerna (Kate Moenning) har smitit över till killskolan, utklädd som kille. Hon heter Jacqueline men kallar sig för Jack på skolan.

Vad hon inte förväntar sig är att klasskompisen Hamilton (Ian Somerhalder) som hon spanat in har spanat in henne också – fast han tror verkligen att hon är en kille. När hon kysser honom blir han förvirrad. När Jack tillsist, efter flera avsnitt, avslöjar sin ”rätta identitet” så blir Hamilton sur för att han redan har outat sig som gay. Men sen tänker han typ AHA JAG VAR INTE BÖG – JAG ÄR INTE ENS BISEXUELL! (ELLER OJ TÄNKTE JAG ENS ATT DET VORE EN MÖJLIGHET? BISEXUALITET FINNS JU INTE! HAH!) NU NÄR ALLA VET ATT JACK ÄR EN TJEJ KAN JAG VARA EN LYCKLIG HETEROSEXUELL MED HONOM… EH, JAG MENAR HENNE.
Men skitsamma! Man ser verkligen homoerotiken flöda mellan dem. Det är hett och Hamilton tänder på Jack oavsett kön. Och Katherine Moenning ser verkligen ut som en androgyn kille.

  


Ian Somerhalder syns just nu i Vampire Diares och Kate Moenning är mest känd som en av tjejerna i The L Word.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards