Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av bfalk - 12 augusti 2010 20:15

 

  

   

    

  

Av bfalk - 12 augusti 2010 19:00

Vi har alla blivit kallade för något, men det var nog första gången jag blev kallad för emo. Oftast fattar människor att jag är en rocker. Idag blev jag kallad för emo, det var en upplevelse! Det hände när jag skulle ner på stan, möta mamma och Staffan och gå och äta fish'n'chips för första gången på Svensson's :) Det var jätte gott, men alldeles för mycket mat för min mage (jag som tror den fyller jäätte mycket). Ja, det maten var god men sällskapet vettetusan.

Efter middagen så gick jag och köpte nya lurar för dom gick sönder idag, sen så råkade jag köpa en ny kamera.. Min gamla var inte sådär jätte bra, bilderna blev ganska brusiga och den mådde inte bra efter lördagens regn heller.

Den jag har nu är superbra! Jag har aldrig haft en sån bra, och att den dessutom var väldigt billig gör ju det hela mycket bättre.

Jag hämtade även ut mitt paket från Lindex, med massa underkläder.


Nu ska jag försöka göra något här i rummet, det är verkligen kaos. Det ligger kläder överallt. Och gammal disk. Den som dricker upp den gamla mjölken får en tjuga!

  

Av bfalk - 12 augusti 2010 15:36

Idag fick jag ett paket från HM, det innehåll tröjor, linnen, skor, smink och underkläder.. Bland annat. Jag är mycket nöjd!

Här är lite av vad det var;


  


Räkning blir på ungefär 1600. YEEY. Jag längtar.

Av bfalk - 12 augusti 2010 12:46

Nu finns det tydligen en ny funktion på Bloggplatsen.

Nu kan du ställa en fråga till mig, du hittar det just under min omröstning - "fråga mig".


Klura ut några frågor vetja ;)

Av bfalk - 12 augusti 2010 00:25


"När jag växte upp fanns det två saker som var impopulära i mitt hem. Den ena var jag. Den andra var min gitarr."

Bruce Springsteen

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards