Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av bfalk - 17 augusti 2010 20:52

Att försöka bli sams med en touch mobil är inte min grej har jag kommit fram till.. Även fast det även finns en lucka så går det inte bra.

Nu har jag iallafall lagt in alla 8949534 nummer som jag hade på den förra, måste jag säga att det var drygt som fan?

Stackars kille på elgiganten som skulle försöka sälja till mig och stackarn som fick mothugg av Jessica, haha, det var lite underhållande. Som straff sålde han mig fel minneskort.. Ja, det förtjänar jag nog.

Såhär ser den nya mobilen ut iallafall;

 

 


Nu ska jag lägga mig i soffan med mina goa' cheeseballs och kolla på ett program om SD - dom kallas rasister. På tal om sånt så kom några från kristpariet eller nått sånt idag, jag öppnade med bara tshirt (och trosor såklart), de blev panikslagna och kastade papperet på mig och sa att jag skulle rösta sen stängde DOM dörren. Hah, några som inte sett en brud på länge tror jag.


Ja.. Det var nog bara det jag skulle berätta mina vänner.

Ha en go' tisdag!

Puss


Av bfalk - 17 augusti 2010 13:06

Nu åker jag iväg med Jessican och letar en ny mobil, jag har längtat efter en touch och Andreas har hjälpt mig finna en bra till ett bra pris. Så nu hoppas jag att jag får den!


  

    

Av bfalk - 17 augusti 2010 12:15


"George Washington brukade ha peruk och smink. Jag menar, kom igen, kunde han så kan väl jag!"

Nikki Sixx

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards