Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av bfalk - 19 augusti 2010 18:30

Ikväll möter AIK Levski Sofia på Råsunda. TV4 är dumma i huvudet och visar såklart inte matchen, så man får hålla koll på ställningen så gott det går via internet.

Nu är det kval in till Europa, frågan är hur det ska gå.

AIK kommer nog in med lite mer skinn på näsan efter segern mot Gais i lördags.

Dock så är det väldigt mycket som händer i laget, så jag är inte fullt så säker på det här..


  

Av bfalk - 19 augusti 2010 14:30

  


  • Jag får en oerhörd tillfredsställelse när jag diskat och allt är rent och fint runt och kring köket.

 

  • Jag blir helt tokig när jag märker att den som haft tvättstugan före mig inte tagit bort luddet i torktumlaren.

 

  • Jag kan stå och fixa med mina ögonfransar jätte länge bara för att få dom perfekta.

 

  • Jag älskar att fixa med naglar, hår och smink.

 

  • Sängkläderna måste vara perfekta, jag blir tokig om någon gör att lakanen inte ligger bra och kan hålla på att fixa med det läänge (ja jag blir nästan manisk).

 

 

Men..

- Jag älskar att spela fotboll

- För det mesta går jag osminkad, i mjukiskläder och håret i en toffs

- Jag pratar hellre om viktiga saker än att skvallra och snacka skit

 

- Jag hatar att diska, tvätta och städa

- Jag älskar att titta på fotboll, äta en hamburgare och dricka massor med sprit (jag vet inte hur man blir sådär 'fint' berusad som tydligen brudar ska bli).

- Att fixa sängen är det värsta som finns (det tar ju så lång tid eftersom det måste bli perfekt)

Av bfalk - 19 augusti 2010 10:30

När mamma och Staffan kom hem igår så kom mamma in i rummet och gav mig två presenter, anledningen till det var att frysen gått sönder, haha.


  

  

Jag älskar halsbandet. Korten ska jag slänga in i ramar lite snabbt och sätta upp dom på väggen.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards