Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av bfalk - 22 augusti 2010 20:45

Jag hittade endast en tshirt idag, jag var inte på topp och orkade inte leta efter något, haha!

Vi gick runt där ett tag, sedan kom Alex och hans vän. Gick runt en till stund, sen käkade vi middag och jag åkte hem. Såklart missade jag bussen i stan så det blev en promenad hem.

Jag mår ännu värre nu, har kräkts lite. Men jag ska kämpa och försöka gå till jobbet imorgon (om jag mår bättre såklart).


Nu ska jag lägga mig i sängen med potatissoppa och glo på någon film :)

Såhär ser min nya fina tshirt ut:

  

   

Av bfalk - 22 augusti 2010 13:22

Idag är det sista dagen av Selånger Marknad, den kommer hit varje år. Det är massa stånd med mat, kläder, väskor och sånt. Ofast så är allt skit, men nu måste jag hitta nya strumpor. Och en kula till min piercing. Jag ska dit med Jessican, det ska bli kul att prata lite om helgen, sånt där tjejsnack ni vet!


Ja, jag är inte på topp måste jag säga. Det känns som jag är bakis fortfarande, skumma skumma kropp.

Ha en härlig söndag sötisar!

Puss

Av bfalk - 22 augusti 2010 12:30

"If you fuck with me, I fuck your mother"

Axl Rose


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards