Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av bfalk - 28 augusti 2010 19:00



"Bara för att jag hugger huvudet av dockor tror folk att jag hatar barn. Det är inte sant. Jag hatar bara dockor."


Alice Cooper

Av bfalk - 28 augusti 2010 16:30

Godagens folk!

Idag är det en riktig höstdag i Sundsvall, efter att jag fixat mig lite och kollat på Jersey Shore så gick jag ut för en promenad. Det är första dagen sen jag fick infektionen i kroppen som jag inte har haft ont bak i ryggen, det var väldigt skönt. Synd att inte vädret var lika skönt. Min hals och mina öron frös, eftersom jag är så himla känslig där så hoppas jag inte att det händer nått..


Nu sitter jag hemma och glor runt, ska beställa en serie och böcker från CDON tänkte jag.

Ikväll blir det kräftätande här hemma, dock en tidig kväll eftersom jag jobbar imorgon.

Så, egentligen har jag inte mycket mer att säga. Jag är extremt tråkig just nu.


  

Domedagen är nära... 

Av bfalk - 28 augusti 2010 12:30

Tydligen gjorde jag en sån här lista för ett år sedan, ungefär. 2009 alltså. Shit, ett år har redan gått. En till sommar är förbi.

Jag vill egentligen inte tänka på det, men vart tar tiden och dagarna vägen?

Ungefär såhär har min sommar sett ut:


Konserter. Min sommar har varit fylld med konserter; från svenska band så som Europe, The Sounds, The Ark, Mustasch, Johnossi, Hoffmaestro, Maskinen, Corroded och Crashdiët. Till utländska band - D.A.D, Accept, Anthrax, Slayer, Iggy Pop and the Stooges, Mötley Crüe, Alice Cooper och Iron Maiden. Shit, inte konstigt att mina öron har fått tusen miljarder orgasmer när jag tänker tillbaka.


Jobb. Jag har jobbat oerhört mycket, övertid både juni och juli. Ibland kändes det som att jag bodde där. Det har varit upp och ner, jag har varit glad, förbannad och irriterad. Jag antar att det ska vara så på ett gruppboende.

 

Fester. Trots allt jobb har jag lyckats klämma in fester. Behöver jag säga att det går hårt till?


Inflammationer/sjukdomar. Ja herrijissus, det har faktiskt gått över förväntan. Jag har endast haft halsfluss denna sommar. Rita ett kors i taket?


Nya människor. Jag har kommit närmare människor, som Jessican. Och lärt känna många nya människor, som inte bara kommer från Sundsvall. Det uppskattas och är väldigt kul, sånt behövs det mer av!

Två som har varit extra speciella; Oskar och Lena. Sötpluttar!

 

Bloggen. Jag har lyckats göra en bra blogg, en bra blandning. Det är helt tokigt.

Visst är jag den bästa ni vet?


                 

yours truly, bfalk.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards