Alla inlägg den 4 september 2010

Av bfalk - 4 september 2010 16:15

Denna rubrik slår aldrig fel.

Nu har jag precis fixat klart mig, snart kommer Jessican och livar upp min, troligtvis, jätte braiga kväll!


Nu är det bara kläder som fattas.. Äh, jag går nog naken. NakenBella. Lär bli mycket alkohol ikväll, så kanske, är jag död imorgon.

Ha en bra lördagsafton mina söta vänner!


 

Av bfalk - 4 september 2010 13:39

Får jag se de bästa grabbarna igen! Längtar tills man hetsdansar och skriker!




Ganska dåligt ljud i början, och människorna är opepp. Branschfolk kan inte festa. That's it.

Av bfalk - 4 september 2010 12:15

 

Skiva: Wolfmother - Cosmic Egg

Låt du nynnar på: Det är många, när jag gillar en låt så nynnar jag på den flera dagar! Just nu nynnar jag mycket på 'Alors On Danse'

Artist/band: Lil' Wayne / Rolling Stones

Film: Sherlock Holmes

Serie: The Mentalist / Jersey Shore s02


Sminkprodukt: Mascaran

Klädsel: Overzise tshirt (helst lil tshirten) och leggings

Alkohol: Jack Daniel

Ord: Kött. Och gaylord. Jag använder det alldeles för ofta

Kanal: Den kanalen som visar sport. Annars blir det inte mycket tv för min del

Tekniska pryl: Mobilen. Jag har aldrig fått så mycket sms som nu, smaka på den du!



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards