Alla inlägg den 5 september 2010

Av bfalk - 5 september 2010 21:54

Även fast jag inte fyllde år så fick jag några presenter ändå i lördags..


 

 


JDflaska, Mötley tshirt och grattis kort på Vickan och Danne (ni vet väll att jag älskar dom?) från brorsan

Asfin buddah gubbe från Jessican och Alex

Av bfalk - 5 september 2010 20:50

Så, nu har jag kommit tillrätta i mitt huvud. Jag känner mig fortfarande inte som ett lik. Utséendeet kan vi diskutera.

Klart jag skulle vara bakis idag.


Det blev mycket igår; mycket jäger, mycket vin, mycket bål, mycket jd, mycket av allt. Hela krogen visste om att jag fyllde år (eller ja, fyllde nästan år), jag fick shots av en rolig engelsman i baren. Det var kul så länge jag kommer ihåg nått, haha!

Och så den här ångesten när man vaknar. Så joppigt. Äh det kommer nog ny ångest som tar över denna nästa helg.

Vad jag kommer ihåg så var vi först här, fick lite presenter, åt smörgåstårta, pratade pratade och lyssnade på musik. Sen skulle vi egentligen till folkets hus i Skönsberg men jag var inte pepp på det, så jag och Jessica åkte till Micke istället.

Där blev det dejt med Jack Daniel. Och en dejt med den ljuvliga trappan. Fan vad jag ramlade. Mamma är glad att jag inte bröt nacken. Jag oxå.

Jag har härmed väldigt ont i mitt knä.


Men kul hade jag! Jag hoppas de i min närhet oxå hade kul, och inte ville mörda mig.

Det knäpptes några kort med min kamera:


 

 

 

 

 

 

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards