Alla inlägg den 6 september 2010

Av bfalk - 6 september 2010 18:30

Jag är kär i den skumma knäppisen Micheal Cera, hans roller är alltid roliga. Nu har jag fått hem tre filmer med honom som jag hoppas är bra, det är dessutom bra att ha med sig dessa eftersom jag jobbar natt inatt :)


    



Paper Heart, Extreme Movie, Nick och Norah's oändliga spellista


Av bfalk - 6 september 2010 13:00

Så, idag ska jag och mama till Marika, träffa henne och hennes kid. Fattar inte att hon är mamma. Ni vet, vissa människor är det ju sådär med. Jag vet ingenting om hennes kille eller hennes barn. Vi har inte träffats på hundra år, så det blir nog kul. Hoppas man får vara barnvakt, jag ska lära barnet allt jag kan..

Senare så kallar jobbet, jag ska jobba vaken natt.


Att kämpa med att gå med ett mongoknä är mindre kul.

Puss.


mamma och marika

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards