Alla inlägg den 7 september 2010

Av bfalk - 7 september 2010 21:15

Jag är jätte glad och nöjd med min födelsedag, det ska vara lugnt och vara med dom närmaste tycker jag. Synd bara att inte brorsan var här.

Jag fick jätte fina presenter, nästan för fina.


Detta fick jag av Jessica, Alex och Snuff:


 

Från morsan och Staffan:

Det är en sån där rullväska som var full med saker;

buddahgubbe, tjocksockor, fingervantar, långfillingar, strumpor, pyjamasbyxor, sminkväska som innehöll scrub, facemask och underbara försvarets hudsalva, ansiktssalva, bok - Bruce Dickinson, batterier+batteriladdare till min kamera, usbminne, lakan tills jag flyttar hemifrån (pppfffhh?), ljus, presentkort på Body Shop.


Så, nu har jag njutit klart. Ett tag.


Nu ska jag kika vidare på fotbollen, sedan ska jag sova eftersom jag ska jobba en kortis imorgon för de andra ska lyssna på någon föreläsning.

Puss babes! 



Av bfalk - 7 september 2010 14:51

Jaha. Mamma skulle tydligen inte fixa tårta. Jag och Staffan ska fixa tårta.

Kan jag och Staffan fixa tårta? Nej.

Men jag vet att det inte ska vara råttgift i iallafall. Eller jag kanske ska bjuda grannarna..


Ja, riktigt såhär jobbigt är det väll inte eftersom mamma fixade själva marängen igår. Men det är ändå jobbigt. Då ska vi försöka få loss skiten, få det på ett fint fat, lägga på grädde och hallon.. Jag hoppas den inte ser alltför misslyckad ut.

Varfööööööööööööör gör morsan detta mot oss? Vi är helt handlingsförlamade utan henne. Vi visste inte ens vilken vas vi skulle ha rosorna i (fick det när jag vaknade).

Så, sa jag att jag aldrig kommer flytta hemifrån?


Såhär ska tårtan se ut när den inte är gjord av två knäppisar 


Jag har fått tusen sms idag, man tackar och bockar. Ni är bra gulliga. Jag blir så glad bara av att någon säger grattis, så det krävs lite för att jag ska få en bra födelsedag!

Nu skulle jag nog behöva sminka på mig ett ansikte.. Barnen mittemot började gråta när de såg mig, dåligt tecken va?

Puss på er.


p.s fortfarande sugen på dom där presenterna. d.s


Av bfalk - 7 september 2010 05:45

.. Idag är det ingen vanlig dag, för det är Bella's 21årsdag! Hurraaahurraahurrraaa!


Redan 21år. Snart kommer jag få åldersnojja.

Idag ska jag först och främst sova eftersom jag varit vaken hela natten, sen blir det lite fix, Staffan ska bjuda på middag (hoppas jag), sen kommer mamma hem och gör tårta, får presenter och så kommer det några söta vännor tror jag allt :)

Kommer bli jätte kul, jag är fortfarande sådär töntig och det hoppar runt i kroppen.. Är det verkligen 21 jag fyller? Jag vill veta vad som finns i alla paket..


Och jag kräver ett grattis från er som läser bloggen  


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards