Alla inlägg den 8 september 2010

Av bfalk - 8 september 2010 17:30

Idag fyller min pappa år, dagen efter mig alltså.

Jag ska till honom nu och käka, han ska få en stooooor blombukett av mig. Hoppas han blir glad :)

Senare så ska jag glo på Efterlyst som har börjat igen, dock utan min favvogubbe GW!! Hur ska det gå?!


 

Av bfalk - 8 september 2010 16:01

Titta vad jag hämtade ut idag...


 

Kommer bli gryyymt!

Hoppas nu bara att sångaren avstår från droger och inte får tar en överdos igen.

Av bfalk - 8 september 2010 13:45

Jag fick hem en ny serie, jag hann inte se den på tv - så vad gör man? Beställer den såklart!

 


"Teleportering. Tankestyrning. Osynlighet. Astrala resor. Mutationer. Återuppståndelse. Här är serien som tar upp alla de fenomen som vetenskapen inte får grepp om ännu, och som blandar element från kriminalgenren med det okända övernaturliga.

Handlingen kretsar runt den kvinnliga FBI agenten Olivia Dunham som jobbar med forskaren Walter Bishop för att lösa olika fenomen."

Av bfalk - 8 september 2010 09:30

 

Du, jag vet en hemlighet

Det finns en stjärna man får ta ner

Det finns en stjärna som är din

Och vill du veta en sak till

När skeppen lägger ut från land

Och du ska långt långt bort nånstans

Ta den alltid med i din hand

Ta den alltid med överallt

Jag önskar dig allt vackert för du är

Det bästa som jag vet


Vad jag önskar att du får

Allt det där som du vill åt

Jag önskar seglen tar dig med

Till en oupptäckt planet

Ingenting av det här

Ingenting av det där

Jag önskar dig allt vackert för du är


Det bästa som jag vet


Följ med fjärilar och fåglar som du ser

Kasta allting som du inte vill ha med

När vägen går isär och floden blir ett hav

Låt din stjärna visa vilken väg du ska


Det bästa som jag vet

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards