Alla inlägg den 10 september 2010

Av bfalk - 10 september 2010 20:45

AIK skapar uppståndelse. Vart jag än går. Spännande.


Jaja, shit vilken dag&kväll jag har haft! Först lunch med Lina och Vide (sjukt söt unge!), sedan vidare till mormor, shoppa på stan sedan blev det massa ciders på dallan. Satt där med mamma sen kom Uffe, pappa, brorsan och Lena. Hade verkligen jätte kul!

Nu ska jag duscha och glo på film, kanske käka middag som jag ännu inte lyckats få i mig..

Imorgon är det jobb och jag är inte sugen. Så är det ibland mina vännor.

 

Penntrollet Vide

Av bfalk - 10 september 2010 20:15


Denna låt går under "Bella låten"

Blir man inte liiiite danssugen?

Av bfalk - 10 september 2010 12:00

Nu har jag precis slutat jobba, blev inkallad till jobb lite snabbt. Endast 4 timmar, men som sagt - man ställer upp för laget.

Nu ska jag till någon resturang (ja, tjejen med koll) med min mor och träffa Lina, en tjej vi lärt känna genom åren, som nyss blivit mamma till lilla Vide. Om allt går bra med det barnet så ska jag och mamma börja ta hand om han lite smått, eftersom Lina är alldeles själv. Eller ja, eftersom min mamma har lite mer modersinstikt så kanske det blir hon som sköter nästan allt.

Senare så ska vi vidare till min mormor, som jag inte träffat på huuuur länge som helst! Det ska bli mysigt.


Tanken var väl den att jag skulle ut ikväll, Jessican är sjuk och jag jobbar dygn imorgon. Jag har verkligen sett fram emot den här kvällen men ibland måste man passa. Nästa vecka blir fylld med fest, så.. Jag överlever nog.


Det var det jag ville meddela denna dag.

Såg att jag fått sjukt mycket kommentarer oxå, jag ska svara er så fort jag är hemma :)

  

Puss!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards