Alla inlägg den 18 september 2010

Av bfalk - 18 september 2010 23:03

Äntligen så vann AIK idag mot Häcken, viktig viktig seger!!

Jag lyckades få ur mig ett segerskrik innan jag var tvungen att trycka ner huvudet i toan.

AIK klättrar i den allsvenska tabellen. Trots skador, avstängningar och intern turbulens tog de regerande mästarna en tung bortaseger mot Häcken.

- Nu jävlar ska vi ta den allsvenska platsen, säger matchvinnaren Viktor Lundberg.

Matchavgörandet kom knappt 20 minuter i på den andra halvleken. Lundberg tog en lång löpning och kunde trycka in bollen i nättaket med en distinkt nick. Inspelet, som kom från höger, stod högerbacken Kenny Pavey för.

Av bfalk - 18 september 2010 20:30

Jag tog mig samman och orkade fixa detta inlägg ändå, en stor applåd till mig. Sen så ska jag lägga mig i sängen och kolla på Jersey Shore tänkte jag.


Kvällen igår började iallafall med att jag, Jessica, Snuff, Josse och Hilda åkte till brorsan, sen så kom hans kompis Jocka dit. Vi satt där och krökade ett bra tag sedan så åkte vi ner mot Stadshuset och spegelsalen där Hoff skulle spela. Efter en lång väntan så gick dom äntligen på scen, och ja, lika bra som vanligt!! Shit, förstår inte hur de kan vara så bra. Hetsar publiken till dans och sång, de gjorde så att alla bara hoppade fram och tillbaka, det var coolt att se.

Ett plus i kanten är att jag fick krama alla grabbar sedan, de var så glada och trevliga så!

Sedan så spårade det ur och jag retade upp människor genom att går runt och skrika KÖTT till alla jag såg. Förlåt, det var knäppjöken som hoppade ut ur mig för en stund..

Träffade även en  brud som är med i Kungarna av Tylösand, var tvungen att ifrågasätta exakt hela tiden varför hon inte gillade Range 'Biskit', haha åh, att jag ens orkade.


Men kvällen var hur underbar som helst, jag hade så sjukt kul! Och jag förtjänade nog att må som jag har gjort under dagen, det gick lite väl hårt till.

Bjuppar på bilder som togs under kvällen:




 


 

 

 


Missa inte:

Eftersom det är val imorgon så laddar jag upp en text som jag själv tycker är jätte bra, om SD. Eftersom det är det enda partiet som skapat sån uppståndelse, och alla som inte gillar dom inte har så bra argument så kan det vara bra att läsa en sådan text. Imorgon people.



Av bfalk - 18 september 2010 19:20

Bloggandet idag har utgått pga bakishet.

Shit, jag lever. Det trodde jag inte. Staffan skrattar åt mitt lidande, jag antar att det är lite kul att se hur dåligt jag mår dagen efter.


Jag återkommer imorgon och berättar/laddar upp bilder om fredagen. Jag kan säga att jag hade grymt kul iallafall!! :)

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards