Alla inlägg den 19 september 2010

Av bfalk - 19 september 2010 17:00

Inhandlade denna tshirt nyss, sjukt snygg!

 

Av bfalk - 19 september 2010 11:45

Jag har tänkt skriva om det så många gånger.. Men som vanligt så är Classe rakt på sak, det är det enda man behöver läsa. Detta är just hans åsikter, jag tycker det är en väldigt bra text. Eftersom det är så många som hetsar kring detta parti, ta er tid och läs,  here go friends:


"Jag har flera vänner som tänker rösta på SD och jag kan säga direkt att ingen av dem lr jag har någonting emot invandrare.
Snarare tvärtom, vi tycker Sverige skulle bli tråkigare utan alla sköna "blattar" som bor här.


Vad vi däremot inte gillar är falska politiker som blundar för problemen och vägrar göra nånting åt dem.
Det SD vill göra är att införa samma invandringspolitik som de har i Danmark och Finland.
D.v.s minska invandringen kraftigt och hjälpa dem som redan bor i Sverige att få jobb och vettiga bostäder.
Finns inget rasistiskt i det för i så fall skulle ju hela Danmark vara rasistiskt, nä sluta med erat löjliga tjat om rasism ni gör bara bort er själva.


Som det ser ut nu så tar vi emot för många och "fel" flyktingar, är det inte sjukt att vi i lilla Sverige tar emot fler irakier än USA som startade kriget?


Det är såna partier som MP och VP som är farliga extrempartier som vill öka på invandringen ytterligare utan å ta någon hänsyn till att det redan finns 10,000-tals trångbodda arbetslösa invandrare här!
På vilket sätt skulle det underlätta integrationen och minska utanförskapet för landets nuvarande invandrare???


Den frågan ställer aldrig någon journalist till flumpolitikerna då dem själva gör sitt bästa för att dölja problemen som massinvandringen har medfört.


Attt SD får så många röster är ett sätt för folket att visa sitt missnöje mot nuvarande politik och har väldigt lite om något alls med rasism att gör.


Jag vet att SD inte är det bästa partiet å hade jag ensamrätt på å bestämma vilket parti som skulle styra Sverige de 4 nästkommande åren så skulle jag självklart inte välja SD.
Men nu vet jag att SD inte kommer få någon majoritet i valet så därför väljer jag att proteströsta mot sittande falska, lismande, och odemokratiska politiker.


Tänk bara att landets statsminister senast i går sa i TV att om man har åsikter som SD så får man räkna med att man kan bli påhoppad likt den sverigedemokrat som blev misshandlad och torterad i helgen.
Skandal att en politiker som påstår sig vara för demokrati uttrycker sig så.
Senast i dag sa Mona Sahlin att hon kan tänka sig att samarbeta med moderaterna för att hålla SD utanför.
Detta betyder alltså att Sveriges ledande politiker skiter i hur svenska folket kommer att rösta på Söndag!
Grattis alla sossar, era röster på Socialdemokraterna kan alltså bli till en på moderaterna!?
Allt p.g.a Mona Sahlins personliga agenda att stoppa SD.
Experterna säger att SD främst vinner röster från just sossarna, sorry Mona..
Vad är det dem är så rädda för?
Jag blir mer rädd för Mona och Fredrik än för Jimmy Åkesson..
Säger han nåt som skrämmer er?



Synd att så många av er har blivit hjärntvättade av svenska medier.
Gör som jag läs ocensurerade nyheter och bilda er en egen uppfattning."
http://politisktinkorrekt.info/



"Brottsligheten har inte ökat"

Så sa statsminister Fredrik Reinfeldt i TV4 i Tisdags.
Som vanligt är det bara lögner för att lugna folket.
Om man blir utpressad och vittnar mot kriminella nätverk så får man hela sitt liv förstört.
Tvingas fly landet och säga upp alla kontakter med familj och vänner för resten av livet.
Medans gängmedlemmarna får några månaders fängelse och sen kan fortsätta sin kriminella verksamhet.
SD är det enda parti som kraftigt vill höja straffen, övriga partier vill satsa mer på vård till fångarna speciellt VP & MP är för såna förslag.
Det finns tydligen pengar till kriminella men inte till sjuka å gamla.
 

Frågan är vilka som är idioter, de som röstar på SD lr alla ni andra som tycker det är ok att samhället ser ut som det gör nu?


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards