Alla inlägg den 21 september 2010

Av bfalk - 21 september 2010 19:03

Nu har jag fått till hedersplatsen till BYB på väggen, jag är faktiskt lite stolt över att jag lyckades pricka spikarna och fixa så det ser hyffsat ut. Jag skulle vilja ha en hel vägg, men det räcker lixom inte till..


Det ser snett ut men det är för att jag själv är lite sné :) 

Av bfalk - 21 september 2010 15:00

Det som Ken Ring säger i denna video, vill SD nå fram med. Synd att människor i detta land vägra inse fakta, läsa på om partiet utan går ut och skriker rasist till allihopa.

Jag har inte mycket till övers för denna Ringmannen, men fan så rätt han har. Äntligen någon som har insett. Varförvarför kan ni SDnejsägare, inte INSE detta? Det går inte alls ihop i min hjärna.


Here go!



Ps. Fyfan vad jag är less på ordet rasist. Ds.


"Man skulle varit mörkhyad, så man kan säga såhär bra saker utan att hamna på AFAs dödslista."

Av bfalk - 21 september 2010 12:00

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på min nya säsong av Medium, jag älskar den serien. Både hon som spelar Allison och hennes man är tokbra!

Så, slappa idag är mitt motto. Jag känner att jag måste försöka slappna av, iallafall en liten stund.

Tydligen ska man bara ligga i sängen om man ska sova eller just - ligga. Där ser man, jag trotsar nu detta och gör vad jag vill! Jag ska varken sova eller ligga, men det kanske funkar ändå?


Ikväll spelar AIK hockey sin andra match, hoppas den går liite bättre än första matchen. Jag har redan börjat tugga på läpparna, de finns nog inte kvar tills matchen börjar.

Så, jag kanske återkommer, om ni har tur.

Nej, dax att kolla på övernaturliga ting. Tur att det fortfarande är ljust ute.


 

Av bfalk - 21 september 2010 11:15

 

 

 

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards