Alla inlägg den 28 september 2010

Av bfalk - 28 september 2010 19:00


När jag väl slår på den här låten så kan den gå om och om igen.. Den bästa låten Mr.West gjort enligt mig.

Snart tacopaj och hockey.. AIK möter Djurgårn', kul att bo med en djurgårdare.. Detta kan ju bara sluta på ett sätt; en blir arg/förbannad/sur/less och den andre är lycklig/glad/hoppar glädjeskutt.

Fyfan, de har spelat så sjukt dåligt. Det första året i Elitserien på 8 år, och de får fan inte åka ut lika snabbt som de kom in!

Kämpa Gnaget!


Snart, mycket snart. Måste jag ta en låååååååååååååååångdusch, fryser som en tok.

AIK · Mjosik
Av bfalk - 28 september 2010 17:45

Det skulle inte bli såhär mycket, men jag bara råkade..




 



          

Av bfalk - 28 september 2010 14:45


"Ett inställt gig é oxå ett gig"

Ulf Lundell

Av bfalk - 28 september 2010 10:17

Nu har jag precis fixat mig, ska snart ner på stan för en lunch med mamma. Är så sjukt sugen på sånna där jätte goda mackor, så jag tvingade med mig mor, hah!

Sedan ska hon iväg och jag ska träffa Jessican :) Det märks nu att det var ett tag sen vi sågs, vi blir väldigt knäppa, för knäppa. Men det är kött.


Får se om jag shoppar något, eftersom jag känner mig själv ganska väl så kan det nog hända..

Ha en bra dag!

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards