Alla inlägg under september 2010

Av bfalk - 28 september 2010 10:17

Nu har jag precis fixat mig, ska snart ner på stan för en lunch med mamma. Är så sjukt sugen på sånna där jätte goda mackor, så jag tvingade med mig mor, hah!

Sedan ska hon iväg och jag ska träffa Jessican :) Det märks nu att det var ett tag sen vi sågs, vi blir väldigt knäppa, för knäppa. Men det är kött.


Får se om jag shoppar något, eftersom jag känner mig själv ganska väl så kan det nog hända..

Ha en bra dag!

Puss.

Av bfalk - 27 september 2010 17:00


Fann denna på fb. Shit, gubbarna kan än. Mäktigt.

Jag är kär i Paul och hans rumpa.

Av bfalk - 27 september 2010 11:00

Jag har stora problem med mina fötter, ibland gör det så ont så jag inte kan ha nederdelen på fötterna i sängen, så då löser man detta genom att ha fötterna på kuddarna istället! Jag kör en Pippi helt enkelt. Jag önskar all lycka till den människa som måste ligga på dessa kuddar sen :)


Nu ligger jag nydushad i sängen och nyäten, tog en promenad hem. Det tog en timme prick, den bästa tiden hittills, trots att jag gick jätte sakta och alla tanter gick om mig i branta backen.

Har tittat på något utfrågningsprogram med Jimmie Åkesson. Högst intressant. Dock från mars, så det var ju ett tag sen.


Nu ska jag lägga mig tillrätta och se på Medium, så får vi se vad som händer resten av dagen!


Ps, läs gärna frågegrejen under detta inlägg. Jag delar med mig av väldigt intressanta saker.. Eller hur var det nu? 

Av bfalk - 27 september 2010 07:30



Namn: Bella
Född i: Norrland, Sundsvall, Sverige
Utmärkande drag: Piercingar i ansiktet, tunn överläpp, sen kommer jag inte på mer
Sällskapsspel du gillar att spela: Jag spelar inte spel
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Utsikt mot havet
Vad använder du för parfym: Jätte många, men mest CK
Vad har du på dig när du sover: Pyjamasbyxor och tshirt, kan variera i onyktert tillstånd
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Att det alltid går att diskutera med henne, hon är glad och snäll - bryr sig tokmycket om andra
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Ja, jag har nyss lärt känna min far så jag vet inte riktigt faktiskt. Jag gillar att diskutera musik med han och hans skratt är underbart (är det en egenskap?)
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Positiv, skojfrisk men inte stresstålig av morsan, musikkunnig men ett dåligt humör som inte är att leka med av farsan




Om du var dömd till döden, vad skulle den sista måltiden bestå av: Hm.. En blandning av tacos, hamburgare, pizza och kebab kanske. Och chips såklart!
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Jag trivs jätte bra i det könet jag föddes i men jag skulle trots det välja att bli en kille, det är inte lika mycket press på en man, man behöver inte städa, diska och laga mat för det förväntas att en kvinna ska klara av detta. Man tar sig lättare upp i arbete och man får högre lön. Eller vafan, det är bra att vara kvinna oxå, såklart. Jag ska nita alla sånna där killar, sådetså


Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Bella på heltid
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Inception, jag vet fan inte vad som är dröm och verklighet ibland. Yrpannan (och nej, jag kommer inte på nån annan film, jag tar den jag såg senast lixom)
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få: Eftersom den skulle innehålla jätte mycket humor så skulle den få det bästa betyget av allt
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: Jag skulle fråga Reinfeldt vad/hur han tänker att moderaterna är ett såkallat arbetarparti


 


Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: Jag är en sensuell pizza "la bella" heter jag, med en smak av cigg och jd, mmmmm. Känner ni hur det vattnas i munnen?
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: 5
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 7
Vad tänker du på när du inte kan sova: Försöker inte tänka alls, jag läser eller lyssnar på musik
Vilken tävling skulle du helst vilja vinna: Om man kunde vinna Kungarna av Tylösand så skulle jag vinna det!
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Hur man slutar äta chips
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Att jag fått fast jobb och boende i Sthlm. Eller att BYB börjat spela igen



Ritar när du pratar i telefon? Ja ibland, men går oftast runt runt där jag än är när jag pratar
Har en hemlighet som ingen annan vet? Jag är full av hemligheter, hähä
Önskar att du var smalare? JA, jävla chips ba förstör
Kan spela piano? Haha nej, eller jo. Men det låter kanske inte bra
Har snott pengar från dina föräldrar? Ja för tusan, man är väl en rebell!
Har gått på bio ensam? Icke det, skulle väll virra bort mig i mörkret
Gillar att bli fotograferad? Jag är kamerakåt

Av bfalk - 26 september 2010 16:16

Ja, nu sitter jag på jobbet. Har extremt tråkigt, tur att man kan smurfa.

Jag har dessutom pannknack, jag har haft det hela helgen, lite jobbigt sådär.


Snart är jag ledig hela tre dagar innan nästa pass, sen är det den där väntan och undran när man får jobba igen.

Imorgon är det operation: sno tillbaka min Jack Daniels. Jag råkade visst glömma att jag hade den hos brorsan, så imorgon ska jag sno tillbaka den, om den nu finns kvar.. Sedan ska jag nog ta en sväng mot stan, jag har presentkort jag behöver bli av med.


Och jag har egentligen inte så mycket mer att skriva, det händer inte sådär jätte mycket just nu.

Ha en bra dag sötnosar!

Av bfalk - 26 september 2010 12:15

     

Av bfalk - 25 september 2010 20:00

..Har precis tänkt i cirka 2 timmar på vad mitt ex heter i efternamn..

Ungefär 2 år tillsammans hjälpte alltså inte.


Vilket jäkla underbart minne jag har!


Kan man köpa nytt minne?

Kan man deleta grejer från minnet?

Kan man stoppa in minnet i datorn och föra över grejer?

Om man spiller Jack Daniels på minnet - vad händer då?


Detta och mycket mer får ni svar på i dagens 'fråga bfalk onödiga saker - och få onödiga svar tillbaka'


Over and out.

Kött.

Av bfalk - 25 september 2010 16:45

Härlig läsning i AB imorse:

"SVT Sport rapporterar att AIK:s guldhjälte från 2009 Ivan Obolo kan tänka sig att komma tillbaka till den allsvenska klubben.

Efter bara en säsong i Argentina funderar han nu på att spela i Europa igen och AIK ligger nära till hands.

– Jag är så identifierad med AIK, och AIK är så identifierat med mig, säger han till SVT Sport.


AIK:s Björn Wesström är också positiv om möjligheten skulle finnas.

– Då ska vi göra allt vi kan för att få hit honom, säger han till SVT Sport men poängterar att AIK måste säkra det allsvenska kontraktet först då ekonomin inte skulle räcka om laget skulle flyttas ner till superettan."



Ivan Obolo. Min älskade spelare, nu är det bara att hoppas att han kommer tillbaka, gör mål och får AIK liite bättre.

Nu är det bara att även hoppas på att de klarar Allsvenskan. Annars vet ni vad som händer va? Häng av nacke.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards