Alla inlägg under oktober 2010

Av bfalk - 5 oktober 2010 13:00


The Most Wanted Rockstar

Av bfalk - 5 oktober 2010 11:02

.. Har väll ingen dött av. Nu drar jag iväg och jobbar hela 4 timmar, känns värt och ovärt på samma gång. Jaja, jag har ju nått att göra.

Sedan blir det en promenad hem och till ica där två paket ligger och väntar på mig.. Mmmmm...


Puss.

Av bfalk - 4 oktober 2010 18:00

Jag tror aldrig att jag har saknat två djur så här mycket.

Jag saknar Ceasar och Fritz så mycket vissa dagar så jag bara vill begrava mig under kudden.

Shit, om jag bara kunde få en dag till för att gosas och pussas på dom.

Jag hoppas sista dagen i deras små kattliv inte var för hemskt, det är nästan bra att man inte vet vad som har hänt..

Men, jag önskar så oerhört mycket att ni en dag ska komma tillbaka som inget hade hänt.

* 

Nu har jag snart varit vaken 3 timmar, jag är så oerhört yr i bollen. Jag måste säga er att jag inte är social när jag jobbat natt och sen vaknat, var beredd på att jag är tvär på msn, inte svarar på sms eller dylikt. Det blir så när man har jobbat natt. Jag är inte otrevlig, bara kocko.


Nu ska jag hjälpa mamma laga pizza, sen tvätta lite. Tänkte egentligen gå till ica och hämta ut dom där böckerna.. Men jag orkar inte. Tar det imorgon när jag har jobbat mitt korta pass (12-16).


Av bfalk - 4 oktober 2010 15:45

Jag måste vara Cdon's bästa kund, därför fick jag ett specialpris, det blev säsong 4 av Medium samt dessa två böcker, jag hoppas dom är bra:

   

Det är två självbiografier men Kat Von D's bok handlar mest om tatueringar och dess kultur.

Jag läser helst biografier, då olika människor levt olika liv, sånt är intressant.

Av bfalk - 4 oktober 2010 14:13

Kändes som att det var nånting som la en hand på mig.
Kändes som att det var nånting som gjorde en brand i mig.
Det var som nånting som jag glömt bort kom tillbaks,
som nåt jag tappat men sen plötsligt hade kvar.
Och jag som aldrig gjort en kvinna glad, kände att jag,
bara måste få va med dig.


Kändes som att det var nånting som sjöng en sång i mig.
Kändes som att det var nånting som slog en volt i mig.
Jag ville andas luften där du stod,
jag ville ge dig blommor när du log.
Det var nånting jag inte kunde stå emot, kände att jag,
bara måste få va med dig.

Kändes som det var nånting som levde mjukt i mig,
det var som om hela rummet ändra färg och snurra runt för mig.
Jag hörde hur de spelade gong-gong här ikväll,
jag kände hur min mur föll ner för dig.
Det var någonting med din mun som borde gjorts för mig, jag kände att jag,
bara måste få va med dig.

Och jag måste, jag måste få va med dig

 

Av bfalk - 4 oktober 2010 04:56

..Får jag sluta..

..Snart får jag sova..

Av bfalk - 3 oktober 2010 22:00

"Ålderdom existerar inte. Det finns människor som är mindre unga än andra, det är allt."

Simone De Beauvoir

Av bfalk - 3 oktober 2010 18:39

Jag var arg för att inte Bangura var med, för att han är nog en av de bättre spelarna och han skapar chanser och gör mål.

Sedan fick jag veta vad som hade hänt och det vred om sig i magen. Något sådant önskar jag ingen, helst inte en AIKare.

Jag lider med dig och hoppas du kommer på fötter snart Bangura, laget behöver dig.


 

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards