Alla inlägg under oktober 2010

Av bfalk - 27 oktober 2010 19:15

Mitt humör är konstigt idag, från topp till botten. Nej, så värst illa är det faktiskt inte.

Tror det beror på att jag är hemma och det inte är så kul och jag blev bjuden på äcklig mat.

Jag är som en fjortonåring. Är jag en fjortonåring? Det tåls att tänka på.

Jag längtar till Södermalm så jag nästan avlider.


Nu mina vänner sitter jag med färg i håret, ska snart hoppa in i duschen. Sen ska jag fixa mina naglar, det var längesen jag gjorde nått fräsigt. Sedan ska jag bara ligga i sängen och glo på tv, skönt! Och skönt att jag börjar 12.30 imorn, jag pallar verkligen inte av att gå upp på morgonen. Det måste vara nått fel.


En varm dusch på det här så.

Det löser allt.

Puss.

Av bfalk - 27 oktober 2010 15:30

"Ju osäkrare en människa är, desto troligare är det att hon är extremt fördomsfull."

Clint Eastwood

Av bfalk - 27 oktober 2010 13:00


Jag vet inte, är den menad till något bra? För enligt mig är det här en så-kallad-ångest-låt. Dock tokbra. Man ska kunna skriva musik om ångest oxå. Allt ska inte bara vara mysigt och gulligt.

Videon är så där ångest väder oxå.

Jag älskar Maggio's röst, den platsar med männens röster.

Och fan vad Oskar L och Daniel är snygga. Jissus.

Av bfalk - 26 oktober 2010 20:00

Ja, snart måste man hålla hårt i plånboken vilket betyder no more shopping, jag vet dock inte hur jag ska klara det då jag inte har någon som helst respekt för pengar.

Men, detta blir nog en av få saker jag kommer köpa resten av månaderna här.. (kommer sedan ha en frågeställning: tror ni Bella klarar detta?):

  

Men detta behöver jag, eftersom förra vintern var grym, så vill jag köpa in mig på mössar, vantar, ja allt! Denna kostar 99;- och du finner den på herravdelningen på H&M. Fast min är lite mörkare än den på bilden.


Shopping av andra saker kommer det bli såklart, såsom alkohol.. Man kan ju inte säga upp alltihop elle.

Av bfalk - 26 oktober 2010 16:45

Detta måste vara receptet på en av dom godaste mackorna jag vet, och dom är toklätta att göra! Dom kan man äta bara sådär eller ha som förrätt.

 

Allt du behöver är creme freiche, rödlök, rom och räkor/kräftskjärtar.

Du kan använda vanligt rostbröd men jag tycker det blir godare med nybakat bröd som man steker en stund så mackan blir ljummen.

 

Ja jag vet, man ser inte ens att det är en macka... Mycket av allt, det är jag!

Av bfalk - 26 oktober 2010 09:16

Anlände till Södermalm för en liten stund sen, fick gå skiiiit sakta då det är skiiit halt här i Norrland idag. Förut kom det snöblandat regn, det är ju väldans kul.. Eller?


Jag blev skit förbannad idag när jag vaknade. Jag drömde något så underbart som PH-Leo, haha, han är så förjävla snygg. Snart kommer han till stan, då jäklar ska jag visa han runt Sundsvall - han lär bli imponerad!

Snart tänkte jag sova en liten stund till, kanske drömma något fint?

Senare ska jag kanske till en fd jobbkompis och fika, hon ska nämligen flytta till Kina i november, då måste man ju hinna säga hejdå!

Vid kvällstid hade tydligen morsan lovat bort mig till någon jag aldrig träffat för att gå på nån jäkla sminkgrej, eller var det salvor..?`Jadu, jag har ingen aning, men det var nått sånt där när nån kommer hem till en och försöker sälja massa saker (kommer inte gå på den alltså). Jaja, det kan väl bli kul. Om man kände människan man ska till vill säga.


Ikväll sover jag alltså här, ska ju upp och jobba imorgon oxå. Skönt att det blev ett litet pass. Nu längtar jag grymt mycket till torsdag, så hoppas tiden går fort!


Nu har jag skrivit alltför mycket strunt..

Puss!


p.s Skönt med 3 poäng igår, gud hör bön.. Så att säga. D.s

Av bfalk - 25 oktober 2010 19:15

Fucked another whore, in the pool of booze booze booze

          

Av bfalk - 25 oktober 2010 14:30


"Jag önskar att mitt älskade AIK klarar sig i Allsvenskan och inte åker ut."

(glömde dock skriva AMEN i slutet.. fan, nej vad säger jag. ursäkta).


Och bönen besannades när de tog SMguld.

Här tar man till alla medel som går ska ni veta!

Nu hoppas vi att internetguden där uppe läser detta och fixar det åt mig å Gnaget. Skulle vara sjysst.


AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards