Alla inlägg under oktober 2010

Av bfalk - 25 oktober 2010 09:30

Så, mina darlings. Nu har jag precis fixat mig, skriver denna rad innan jag ska dra till jobbet.. Nu börjar denna hemska vecka och enligt rykten ska jag även jobba på torsdag. Alltså jobb HELA veckan, har aldrig varit med om något dylikt.

Trots detta är jag nöjd. Lär hänga på Södermalm iaf halva veckan. Kött.


Nej, dax att ta på sig skorna och ge sig ut, precis denna måndag så väntar ett dygnspass.

Puss. 

Av bfalk - 24 oktober 2010 17:30


Hämtade ut denna fina biljett i fredags, jag längtar! Och det har jag gjort enda sen jag fick veta att dom kommer igen, när jag inte ens visste om jag kunde gå.

 På torsdag blir det att rocka igen, feels pretty good! 


från ST


Av bfalk - 24 oktober 2010 14:45

"Om en svart katt korsar din väg betyder det att djuret är på väg någonstans"

Groucho Marx

Av bfalk - 24 oktober 2010 13:03

Me and maah darling, fredags.


 



            

Jag blev biten på krogen.. Hårt. Jag vet inte om det syns så mycket, men jag hör medlidandet från er på andra sidan skärmen..

Av bfalk - 23 oktober 2010 22:00

   

Madonna, 52, har funnit en ny yngling med brädmage i den 33-årige Brahim Rachiki.

Paret såg dansa och kyssa varandra på en klubb i New York.

Brahim har jobbat som koreograf och dansare tillsammans med Madonna på hennes senaste turné.


Det luktar ännu mer ålderskris om snusktanten..

Av bfalk - 23 oktober 2010 17:30

Efter att ha sovit bort hela dagen kan jag nu konstatera att jag mår ganska bra. Tidigare under dagen hade jag väldigt ont i skallen.

Knepet för att faktiskt må bra tror jag var att jag somnade vid 6 på morgonen...


Gårdagen då? Jo, det var så kul att hänga med Snuff, det är inte ofta det bara är vi två. Kvällen spenderades med att försöka få upp ett bensinlock, hämta öl och dricka alkohol, och såklart snacka girltalk!

Vi kom ner stan, som var sviiiinkallt. Tog oss en promenad till två krogar, varav en hängde min bror på. Han sa så fina saker så jag blev så glad!

Den andra krogen var det inte alls mycket folk på, men vi var glada ändå! Träffade människor jag aldrig trodde skulle få träffa, hängde med ett grabbgäng och nånstans där i dimman så stängde plötsligt krogen.

Resten är historia!


Tackar Snuff för en jätte bra kväll :*

 

Vet inte riktigt om jag lägger upp nått mer idag, för snart blir jag bjuden på mat :) Så sweeeet! Längesen nån var så gullig mot mig. (Nej, det är inte maten som serveras här hemma).

 

Så, take care!

Puss.

 


Av bfalk - 23 oktober 2010 16:30


 


  

  

Av bfalk - 22 oktober 2010 18:18

Så, vad händer ikväll? Jo, min darling Snuff ska festa med mig ikväll! Snart kommer hon och hämtar mig och så skuttar vi till henne för lite alkoholdrickande, snackande, dans och music! Den damen ser man inte ofta, så jag måste säga att det känns rätt så bra faktiskt.

Drar sedan på krogen och köttar, hoppas brorsan kommer dit å. Lockar med lite JD så..


Nej nu ska jag faktiskt fixa mitt hår och komma på vad man ska ha på sig..

Ha en trevlig fredag sötnosar, vad ni än gör! Peace, love, rock'n'roll madness.


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards