Alla inlägg under november 2010

Av bfalk - 26 november 2010 19:00

Imorse fick jag veta att jag var TVUNGEN att jobba på söndag. Herreminjesus.

Citerar min chef: "Bella, du får vara hur trött du vill, bara du kommer till jobbeeet""

Jag kände hur hon satt på sina knän och bad, över luren.


Jävlar.

Jag som ska ut imorn.

Jaja, det löser sig. Måste visa att jag är norrlännng och pallar trycket. Har ju trots allt lyckats tagit mig till jobbet när jag varit ute förr.

Mindre kul att jag börjar kl 8, nu är det dax att flörta med mor och säga att jag måste komma senare..


Trots detta, längtar jag som ett as tills imorn :)

Fick sluta flera timmar tidigare idag, skönt som fan. Det blir ett kort pass imorn med, sen är det dax!

Av bfalk - 25 november 2010 22:00

Såhär ser mina tatueringar ut, just nu. Det är jätte uppsvullet och färg lite här å var då det gjorde pissont att duscha så jag sket i att ta bort färgen. (det är därför jag är så röd om fingrarna på handbilden).

Det kommer se mycket bättre ut så fort allt lagt sig :) Jag är iallafall grymt nöjd, jag trodde då aldrig att något rosa skulle komma in i min kropp.. Men det är fan kaxigt!


Nu ska Mad' rita upp ännu en tatuering, dock vet jag inte när jag ska göra den.


vänster arm                                               höger arm

 


Av bfalk - 25 november 2010 14:30

Nu drar jag ut mot ica maxi, där Madde ska hämta upp mig. En ny bekantskap som jag lyckats vira runt mitt finger, haha. Nej men hon ska nämligen tatuera om mina stjärnor jag har på underarmarna idag :) Jag har aldrig varit nöjd med dom, det ser fan ut om man kollar noga (trots detta har jag bara fått komplimanger för dom). Men nu jäklar ska dom bli bättre!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, det återstår att se..


Och ja, jag lär skita på mig. Jag har något emot nålar. Högst obehagligt.

 

Av bfalk - 25 november 2010 11:45


Jag är föräskad i karln, jag är förälskad i rösten och i texterna. Jag är så glad att allt ordnade sig med jobb och sånt, så jag fick gå!

Och jätte länge har jag känt att denna lördag kommer bli grym.. Hoppas att jag har rätt :) 

Av bfalk - 24 november 2010 20:00

Excuses are like ass holes - everybody´s got one!

Sgt.O´Neill i Plutonen

Av bfalk - 24 november 2010 17:30

 

    

Av bfalk - 24 november 2010 13:17

Klockan 8.17 (typ) blev jag väckt av en ganska förskräckt arbetskamrat som frågade om jag ville jobba, såklart sa jag ja eftersom jag inte direkt har jobbat mycket den här månaden., vilket suger.

Men:et i allt detta är att jag är så gryyyyymt trött! Jag sov ändå från 1 på natta till 10 på dagen, tycker det borde ha hjälpt lite iallafall.


Nu hoppas jag att tiden går skitsnabbt så jag får sova igen. Precis så känner jag just nu.

Jag fick även två pass till, fredag och lördag den här helgen. Känns pretty good.


Puss!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards