Alla inlägg under november 2010

Av bfalk - 23 november 2010 23:48

Stackars Snuffisen gick upp tidigt idag = nu snarkar hon på min soffa.

Kycklingsallad, pulkaåkning, påhälsning av grappar, tvspel och Wallander film satte sin rätt i hennes kropp.


Har haft en jätte trevlig dag och kväll, och nu antar jag att jag får roa mig själv. Pilla mig i naveln kanske?


Det ryktas om romantisk middag på Donken imorgon iallafall, sen tatueringsdax på torsdag.. Är redan nervös, är nå djävulskt vek. Allt gör ont. Funderar starkt på att sätta en ny piercing i min kropp oxå. Skulle vara rätt najs.


Jaja, god natt på er mina gullhönor (och tuppar).

 

Av bfalk - 23 november 2010 15:16

För att hämta ut en biljett! Det pirrar i magen! Wiho!

Ska även luska ut vilken storlek på töjningen jag har i örat.. Spännande! ;)

Av bfalk - 23 november 2010 00:45

 

You're just jealous of me
Cause you - you just can't do what I do
So instead of just admitting it
You walk around and say
All kinds of really mean things about me


Cause you're a meany, a meany


 But it's only cause you're really jealous of me
Cause I'm what you wanna be
So you just look like a idiot
When you say these mean things
Cause it's too easy to see
You're really just a big weenie, big weenie

Av bfalk - 22 november 2010 19:47

Upp å ner för backarna på Södermalm är inte lätt, men för att hinna se mamma så var det nog värt det.

Precis tvättat klart det sista, jag har även diskat och städat lite OCH bytt sängkläder på världens jobbigaste säng.


Sa jag att jag även är halvsjuk? Känner mig oerhört duktig därav, nu ska jag fixa middag och se på Ung och Bortskämd.. Det är en kille med som är nå djävulskt snygg. Perfekt avslut på denna kväll..


Puss.

Av bfalk - 22 november 2010 16:15

Grotesco's nya låt. Kan tänka mig varför det blir rabalder, lilla Sverige tål inte detta.

Själv tycker jag det är skitkul! Det är ju ett roligt gäng, hallåååå.


Av bfalk - 21 november 2010 22:39

Som jag har letat, å letat å letat. När jag varit nykter.

Men med en stor mängd Jack Daniel i kroppen kan man tydligen hitta allt.


Inatt mitt inne i dimman hittade jag min ena toffel som varit borta hur länge som helst. Mina vänner har letat. Jag har letat. Äntligen är den tillbaka!


Vart den var? That's a secret I never tell..


Vet ni vad jag ska göra nu mina vänner? Kolla på underbara Pölsa i Smala Sussie. Han och jag påminner om varandra. Det finns någon connection mellan oss känner jag.


 

"Pölsa has no fear, cause he's got a lot of beer."

Av bfalk - 21 november 2010 17:45

Ja, det kan man kanske säga.

Min skalle och mage får lida pga detta idag.


Usch mår verkligen inge bra. Tänk att man utsätter sig för sånt här, men ack så kul man har :)

Jag har legat i sängen precis hela dagen, fått besök av både Snuff och Pau.

Och här ska jag parkera mitt arsle hela kvällen lång, jag vet inte ens om jag orkar ta bort sminket, eller laga mat..


Såhär i bakisdimman kom jag på hur jäkla dåligt Ana Gina show är. Vart är flickan rolig? Sätt mig i den där soffan så skrattar ni iallafall. Och den där Sundsvallsdialekten är inte vacker alltså. Man skämmes ögonen ur sig.


Ska skicka bilderna från gårdagen till Jessican så hon får göra om dom, så de dyker väll upp här så småningom :)


Får fan ont i huvudet när ljudet av tangenterna trycks ner, bäst att sluta skriva..!

Av bfalk - 20 november 2010 16:24

Ikväll har min goda vän Snuff ordnat en såkallad inflyttningsfest, det lär bli spännande! Mycket människor, mycket sprit. Må braaaaa.
Har redan laddat upp med massa bra musik, har precis sminkat mig och nu väntar jag på festfixarn' och Jessican, som jag ska kocka åt. Hoppas hon fixar mitt hår som tack.. Hähä.


Nej, nu kör vi all in och ba lever gott!


Peace, love, rock'n'roll madness.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards