Alla inlägg den 6 december 2010

Av bfalk - 6 december 2010 22:45

Thåström kan läka mitt hjärta. Och min hjärna.

Allt som behövs just den här kvällen.


Och fan så bra det känns, precis just nu. Med Thåström i mina öron. (jag skiter att jag har ont).




Av bfalk - 6 december 2010 15:30

  Jag är förälskad i trycket som dom har på deras senaste platta. Mmm...

199 kroners betalade jag för denna fina!

Av bfalk - 6 december 2010 13:30

Min dag har hittills sett ut såhär:

Fick äran att sova till 9, det var några dagar sedan. Jag kunde inte öppna ena ögat, skulle ändå upp och ta medicin så jag kollade på ögat och insåg till min glada härliga förvåning att jag fått ögoninflammation. Jag gav ifrån mig ett läte som inte var ett nöjt läte och gick och la mig igen.


Några hostattacker senare så är jag nu vaken, vilket jag varit några timmar. Jag har pratat med mamma som flytt till Stockholm för att vara barnvakt åt världens sötaste barn. Om jag varit frisk hade jag oxå åkt ner. Hoppas hon köper några julklappar till mig..

Jag har även sett ett Medium avsnitt, funderar på att slå på en film, kanske duscha. Jag kommer inte göra något vettigt eftersom jag inte än mår bra, örat är fortfarande fucked up, febern går upp och ner.


Jag tänkte senare på kvällen ska jag försöka få i mig mat, riktig mat. Sen så ska jag nog få besök, ett allvarligt snack står på agendan. Det är inge kul, men I have to do it!


Nu mina vänner, ska jag rensa datorn och beställa en ny tshirt.. Vem säger att man inte får köpa julklappar till sig själv?!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards