Alla inlägg den 7 januari 2011

Av bfalk - 7 januari 2011 16:00

Visst är jag tråkig? Det händer inget, det enda som händer är jobb, mat, sova, upp. Å jobb.

Nu är det 2 dagar kvar, hejaheja!


Jag har egentligen inget vettigt att berätta.

Min mor sade till mig igår att flera hundra män vill ha mig, men vart fan är dom då?

Jag väljer att kolla på spansk fotboll istället, kött! Jag hittade flera igår på tven som ville bolla sin boll till Sundsvall.

Och på tal om min älskade stad.. Här väller snön ner, det går knappt att gå. Snöploggubbarna väljer att ta ledigt så fort det blir lite mer snö. Och jag känner ännu mer att den här stan förpestar min hjärna, tur att jag har människor runt mig som är vänder mig på rätt blad.

Min mor sade igår att jag måste flytta till Stockholm. Vill hon bli av med mig eller vet hon alltför väl att det är där jag vill vara? Det är det som är frågan..


Nu vill jag ha söndag!

Puss.

Av bfalk - 7 januari 2011 12:30

   

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards