Alla inlägg den 24 januari 2011

Av bfalk - 24 januari 2011 19:30

Kom ihåg att rösta på min nya omröstning "Vad tycker du är roligast att läsa om?"


Naturligtvis hittar du den under min presentationsbild.


Klicka lugnt!

Av bfalk - 24 januari 2011 17:00

Lärarinnan i Bella kommer fram.

Nu små barn ska vi lära oss att stava.

Vi ska lära oss ett ord som vi ofta använder när vi är snoriga och sjuka.


 


Förkylning

Förkyld

Förkylningen


Ser ni hur vi använder R och Y?

Människor envisas med att stava ordet förskylningen, vart fan kommer S:et ifrån? Använder ni S:et när ni pratar? Iofs säger man konstiga saker med snor i hjärnan..


Nu har iallafall Bella lärt er stava riktigt, gör mig nöjda små barna.

Av bfalk - 24 januari 2011 14:17

 

Hej sötnosar! Nu sitter jag här nyduschad, sminkad och har nya kläder på. Jag har precis storstädat i lägenheten, så här rent var det längesen det var.. Hoppas jag kan hålla det rent ett litet tag iallafall, städa är fan inte kul.


Strax ska jag åka ner på stan, handla lite sen vidare hem till g-hooden! Där blir jag bjuden på tacos av morsan och Staffan, det kommer bli sjukt gott, har längtat efter tacos hela helgen.

Kvällen till ära kanske jag får besök, annars blir det lugnt eftersom jag ska jobba imorgon!

Hörs, puss

Av bfalk - 24 januari 2011 11:15

En bra låt, till en mycket bra film! :)

Marilyn Manson kan det där.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards