Alla inlägg under januari 2011

Av bfalk - 16 januari 2011 18:34

Shit, så här vare längesen min hals såg ut. Ni ska se bölderna. Haha, bölddöden alltså.

FY va sjuk jag är. Dö.

Imorn måste jag in till sjukan och få medicin innan jag avlider på riktigt. Fan va ont jag har i halsen och fan vilken feber jag har. 

Jag mår dåligt bara jag tänker på om jag hade gått ut i lördags, mamma säger att halsontet kan komma till hjärtat jätte snabbt. Härliga tanke :)


Tack för omtanken.


Nu ska jag försöka äta lite mat.

Av bfalk - 16 januari 2011 13:00

.. Jag är beroende av busfrömackor? (ja, dom heter så)

Det är så sjukt gott, kan äta flera stycken på en dag.

Vad skulle jag göra utan mina älskade busfrömackor..


 

Av bfalk - 15 januari 2011 21:00

Kommer ni ihåg den där väldigt knäppa serien, men ack så bra?

Att det var en liten pojke med halvlångt hår som kom till världen tillsammans med sin familj?


Ja, jag pratar såklart om Tredje klotet från solen och Tommy Solomon. Eller, Joseph Gordon-Levitt som han egentligen heter.

En skådis jag gillar skarpt, även fast han gjort en del fjantiga filmer (så som 10 orsaker att hata dig, även fast man älskaaade den när man var liten).


Nu har grappen vuxit upp, gjort stor filmen Inception (som alla bör se!) och blir jämförd med den avlidne Heath Ledger, de vill tydligen väldigt gärna se Joseph som den nya jokern. Och ja, det tror jag faktiskt skulle passa han väldigt bra.

Jag tror den här killen kan växa till sig och bli en riktigt bra skådis, om han bara väljer bort de fjantiga filmerna och tar de lite större och svårare. Man kan ju hoppas att han har Leo Dicaprio som handledare, ett bra exempel på att välja filmer med omsorg.


Ett litet plus i kanten är att han är väldigt bra att vila ögonen på, den där Gordon-Levitt..


 

Av bfalk - 15 januari 2011 17:45

 

Vigselringen på ditt lilla finger


Finns det faktiskt inget vits att du har kvar


Köper allt som inte kan köpas för pengar, för pengar


Även om han ringer ikväll


så är du singel


Säg som det är - otrohet varar längst

Av bfalk - 15 januari 2011 13:35

Igår kände jag att det var lite konstigt i halsen, men det försvann när jag drack whiskey (man ska ju göra det när man börjar bli sjuk) och visst fan fungerade det! Vips, så vare borta!


Men inatt var det dock inte lika trevligt. Jag fick sån sjuk feberfrossa, när jag låg under täcket var det för varmt, när jag tog bort täcket höll jag på att frysa ihjäl. Och så höll det på hela natten, inte blev det bättre av att jag fick tokont i halsen.

Jäkla Hilda.. Det är nog hennes fel, hon fick halsfluss i torsdags. Och bacillerna älskar ju att mysa ner sig i min kropp.


Ikväll tänkte jag ju festa, men eftersom jag känner min kropp så står jag över det. Det är ju trots allt inte värt det om jag blir dundersjuk.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på film :)

Teatern igår var jätte bra, mycket bra skådisar!


Halsontpuss.

Av bfalk - 14 januari 2011 18:00

 

Jag fick en teaterbiljett av morsan i julklapp, "Spöket på Canterville", jag har ingen aning om vad den handlar om men den är nog bra. Den skulle hålla på flera timmar, med paus.

Det känns som jag fortfarande bakis, men jag ska väll kämpa på!


Efter teatern kanske det blir en cider eller två på dallan, sen knatning upp för backarna igen. Nu vet ni vart jag håller hus denna fredag!

Pöss!

Av bfalk - 14 januari 2011 16:24


Asskön låt + Pharrell snygg som vanligt (jatack, ta mig till duschen där han är) = döbra.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards