Alla inlägg under januari 2011

Av bfalk - 13 januari 2011 21:09

Nu börjar bli människa igen. Jag mår inge vidare, illamående och allmänt äcklig.


Har legat i sängen med Hilda hela dagen och nu ska jag fortsätta med det.

Så rolig är jag.

Av bfalk - 12 januari 2011 17:30

Nu ska jag strax ner på stan, möta Hildur, köpa mat och alkohol. Jag ska lura ut henne idag, vilket hon inte tackade nej till (även fast det var sisådär en vecka sedan jag sa det). Som tack för det ska damen laga mat åt mig.. Åhåå! Ibland har man tur alltså.

Det var längesen jag var ute på en onsdag nu, hoppas inte Sundsvallsfolket gör mig besviken. Men lite shots å Jack så kan det ju inte bli mer än vingligt iallafall.

Det ska bli kul att hänga med Hilda oxå, sötbruden.


Pöss på er!

 

bild: en fezt i hildurs plejs

Av bfalk - 12 januari 2011 15:02

Ni vet han som vann senaste Idol, Jay Smith?

Inget ont mot den killen, han har en grym röst, jag undrar bara varför han sökte till Idol när han har ett band.. Jaja, det var inte dagens fundering, utan den lyder ungefär såhär: hela hans skiva består av covers, mest av rocklåtar. Gamla rocklåtar.


Hur många av hans lyssnare, som oftast är i 14årsåldern, känner igen dessa låtar? Det är ju lixom inte mycket pop och trallvänligt med rocklåtar.

Denna fråga har jag ställt mig många gånger.. Vet de ens vem Everlast är? Att Metallica är en av de största rockbanden?


Ja, detta nöts i min hjärna just nu.

Av bfalk - 12 januari 2011 12:30


Fin låt. Fin video.

Av bfalk - 11 januari 2011 21:44

Idag har jag och Jessica hunnit med mycket, en sväng på ÖB, IKEA och en mataffär. Lite korvätning, skrattande, dansande och allmänt konstigt betéende.


Jag fick med mig en lampa, lite blommor, 6 nya filmer och lite mat hem. Jag trodde vi skulle bära ihjäl oss ett tag, fan vad tungt allt var!

Damen har precis åkt hem, funderar starkt på en dusch och filmtittning innan dom små blå åker igen.

Har haft en grym dag, som alltid när man är med den där knäppa tjejen. En helt vanlig tisdag, fast en skoj tisdag såklaaart!


Imorgon ska jag bli tillagad mat åt, heter det så? Ja, jag ska iallafall få mat, då blir jag lycklig i magen.


Hare gott, puss!

Av bfalk - 11 januari 2011 11:04

Jag är väll inte den som är den, jag brukar inte använda lösnaglar så mycket för det tar så lång tid innan man vänjer sig hur man ska beté sig.

Men igår fick jag nått ryck och köpte några fina på Åhléns, det var rosa lim med, vilket är det bästa!


   

Av bfalk - 10 januari 2011 20:09

 

 

Kom hit sa ja!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards