Alla inlägg den 4 februari 2011

Av bfalk - 4 februari 2011 18:00

Jag önskar -  alla i min närhet välmående

Jag önskar att -  jag orkar kämpa på trots mina onda leder

Jag önskar att -  Backyard Babies börjar spela ihop snart igen


Jag har som mål att -  ständigt utvecklas som person

Jag har som mål att -  kämpa för att få fast arbete

Jag har som mål att - försöka lyckas med tanken att jag måste operera halsen


Jag drömmer om - snygga män

Jag drömmer om - Stockholm

Jag drömmer om - oändligt med pengar

Av bfalk - 4 februari 2011 14:15

 

Ja, ungefär så lät det igår, mitt samtal med morsan. Och det funkade ju.

Jag jobbar dygn för henne idag eftersom hon hade så ont i sitt knä. Lillmamma, jag hoppas att det snart är över. Tyvärr kan de ju inte göra något, men fattar inte det där riktigt - ska man ha ont då istället? Svenska vården.. Underbart!


Det var ju tur att jag kunde ställa upp, jag hade ändå inte bestämt att göra något. Det var längsen jag jobbade dygn nu, och det är underbara pengar.

Å pengar behöver man ju har jag hört.


Och nä, jag vet faktiskt inte vad jag gör på bilden.

Av bfalk - 4 februari 2011 09:15

Jag har biljetter till Linkin Park!!


Glädjetårar, glädjeskutt, hjärtat hoppar runt av lycka.

Shiiieettt. Kött.

Jag har nog aldrig känt att det varit så overkligt, jag vet inte, det är svårt att beskriva. Men jag har sagt ungefär 1000 gånger förra året hur gärna jag vill att de ska komma tillbaka till Sverige, så jag får se dom.

Den 14de juni ska jag få se dom, live, i Globen.


  


"Jag hoppas på mycket skrik mamma" 

"Ja jag med, sån där riktig ångest skrik som bara Linkin Park lyckas med"




Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards