Alla inlägg den 13 februari 2011

Av bfalk - 13 februari 2011 19:15

Har tjejer fortfarande tankar om ett såkallat "drömbröllop"? 

Oj, sabbade jag massa drömmar nu kanske.. 


Nej, jag tänker aldrig på bröllop. 

Och om jag tänker på bröllop så tänker jag: Viva La Bam. Ja, ni vet Bam Margeras bröllop som man fick följa på MTV? Det var grymt, det var så rockigt och inte kyrkligt.

Jag är inte ens välkommen i kyrkan då jag varken betalar för nån kyrkgrej eller är döpt. 

Men ja, om jag ska gifta mig så skare fan vara en rockpräst, ej i kyrkan, svart klänning, en kajalmålad man och glada människor. 

Av bfalk - 13 februari 2011 17:00

  

  

Av bfalk - 13 februari 2011 15:15

Nu är det söndag, dax för lite ångest och undra hur fan man lyckats göra illa sig på så många ställen av kroppen.

Ligger just nu i sängen hos mamma, jag vet inte om jag orkar ta mig till Södermalm.. Bussresan imorse var nog. Hövva. 


Jag mår illa. 

Men fan va kul jag har haft i helgen med mina söta vänner! Det är tur att dom är lika fest som mig, annars hade jag ju haft ganska tråkigt.. 

Nu längtar jag redan till nästa helg, då den där snygga mannen med stripigt hår kommer till stan för att rulla skivor. Mhhhmmm!


Och fan vad galen jag blir på min näsa! Jag ska blöda näsblod hela tiden, och alltid när jag sover! Har knappt sovit nått i helgen pga detta. Hur less blir man egentligen, ska operera bort den.


Avslutar detta inlägg med en bild från helgen (har även bilder från fredagen på min kamera, men den är inte här just nu):

5 fina kötthuvuden! Thomas, jag, Johan, Jessica & Maria

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards