Alla inlägg den 15 februari 2011

Av bfalk - 15 februari 2011 21:51

  

Av bfalk - 15 februari 2011 17:30

Jag vill såklart byta liv med någon spännande människa och det ska givetvis vara en man. 

Jag vill ju göra allt det där som en man kan göra (ja, precis allt). 

Jag skulle helst vilja byta liv med en känd musiker, så som Tommy Lee, Dregen, Travis Barker, Slash.. Skulle vara sjukt kul att bara få leva som en känd människa för en dag, hur man får se och uppleva saker, ha massa groupies efter sig, hur alkoholen flödar, hur folk skriker när man går upp på scen. 

Ja, fränt. Men jag skulle nog bara klara en dag. Jag är ju rätt klen ändå..


Jag skulle även kunna tänka mig hoppa in i Stephen King's hjärna, mest bara för att ta reda på om han tänker på hemskheter hela tiden.


Av bfalk - 15 februari 2011 13:30

  


Hejhejhallå där mina goklumpar!

Nu sitter jag på jobbet, inte alltför spännande. Jag ska tvinga min mor (som jag jobbar med idag) att raka min skalle, hon skulle ha gjort det i helgen men hon tyckte det blev så kort så hon sket i det helt enkelt.. Kul att det är lixom väldans kort där bak, haha. Jaja, hoppas det blir bra iallafall. Håret ser ut som fan.


Denna vecka jobbar jag 3 pass, varav 2 nätter. Det var längesen jag jobbade vaken natt, men det lär nog gå bra ändå!


Föresten, igår, jag sa att jag skulle vara med mina tjejkompisar. Det blev så att jag mest hängde med Alfred, 3 år istället. Barn har en konstig förmåga att dras till mig.. Så vi lekte, lekte lite till och ännu mer. Det är fan som ett träningspass!

Hjärtat smälte lite när han sa till sin mamma "får Bella följa med?". Jo, barn är bra gulliga. Ibland.

Det kanske är dax att söka sig jobb på ett dagis, som min goda vän Snuff sa att jag skulle göra.

Nog om det, nu jobbar jag på med jobbet jag har just nu!

Puss på er!



Av bfalk - 15 februari 2011 10:15

Idag fyller världens finaste klubb, AIK, 120 år! Hurrahurrahurra!

Grattis Gnaget!

Nu är det bara att tuta och köra ikväll, match mot Djurgården. Sista derbyt för iår.


  

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards