Alla inlägg den 18 februari 2011

Av bfalk - 18 februari 2011 19:00

  

Dejt med mina snygga blonda brudar ikväll, Hilda och Johanna. Sweeeet! 

De var rätt sugen på att hänga med en svarthårig rocker, såklart man ställer upp.


In i dimman, tjoflöjt!

Av bfalk - 18 februari 2011 14:30

‎

"Everytime I get a new tattoo it's like a little F-you to anyone who told me not to"

Av bfalk - 18 februari 2011 12:00

Det här är faktiskt jätte svårt, jag vet inte om jag har någon favorit film just såhär som jag kan komma på.

Jag gillar många filmer å andra sidan, jag ser ofta en film jag gillar flera gånger, man kan ju ha missat nått?!

Filmer jag gillar lite extra: Boondock Saints, Inception, Smala Sussie, Baksmällan, vampyrfilmer (helst gamla)..


Jag kommer som sagt inte på någon speciell favorit film, men jag verkligen älskar Johnny Depp's filmer. Han är en fantastisk skådespelare, han tar de mest ovanliga rollerna - vilket gör han mer älskvärd. 

Mina favoritfilmer med just denna man är Blow, Gilbert Grape, Secret Window och Alice i underlandet.


  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards