Alla inlägg den 22 februari 2011

Av bfalk - 22 februari 2011 18:00

Definitionen av Idioti  är att göra samma sak om och om igen, och förvänta sig olika resultat. 

Av bfalk - 22 februari 2011 15:00

Mitt favoritprogram är helt klart Criminal Minds. 

Varför? 

Jag älskar hur de arbetar, jag skulle själv vilja göra något liknande. Det är jätte intressant att se hur de åker in i mördarens skalle, hur de klurar ut saker och ting. Ett plus i kanten är att man även lär sig jätte mycket om psykopater och andra människor. 

Och allt är väll skådisarnas förtjänst, de är verkligen duktiga!


Miljön, stämningen, de råa morden.. Och Dr. Reid såklart. Det är så sjukt jävla bra!

  

Av bfalk - 22 februari 2011 12:45

Nu har jag arbetat 2 av 3 vakna nätter. Å jag håller på att bli galen. 

Inte på själva jobbet, det går jätte bra. Jag är minsann skit duktig på att hålla mig vaken all night long. 


Men det är verklighetsuppfattningen jag har så stora problem med. Jag har ingen aning om vad jag drömt och vad som faktiskt har hänt på riktigt när jag jobbar vakna nätter. Sa jag det här? Eller drömde jag det?

Det är rätt läskigt, jag är en yr människa men vakna nätter gör en hundra gånger värre.

Vänligen hjelp mä med dessa saker om jag yrar till något. 


Och så var det med det. 

Jag kommer vara ledig hela två dagar denna vecka, jag kommer umgås med farsan ganska mycket, fina pappa.


Och så var det väll med det. Har egentligen inte mycket att berätta. Tänker på förra lördagen rätt mycket, den där idolen jag har som jag äntligen fick träffa "på riktigt". IIIHHHH pirri magen!


Nej, nog snackat.

Hejdo.

Av bfalk - 22 februari 2011 03:36

  

Sticks and stones can’t break my bones
But you can always hurt me inside.

Backyard Babies - Love

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards