Alla inlägg den 25 februari 2011

Av bfalk - 25 februari 2011 16:00


Sjukt grym video.

Och bra låt.

Såklart.

Av bfalk - 25 februari 2011 14:30

Jag är så oerhört lättad.

Välkommen hem till AIK igen Martin Mutumba!


  

Jag fattade inte riktigt vad som hände, där för ett år sedan ungefär. Du bara blev sparkad från laget och fick åka utomlands. Du som fixade allt. Du som fixade guldet, 2LAX9. 

Äntligen är du tillbaka, tackåtack!

Nu är frågan: kan det bli guld, 2LAX11? 


Det ryktas även att Ivan Obolo är på väg tillbaka.. Då har ni andra ingen chans, hähä!

AIK
Av bfalk - 25 februari 2011 11:15

  


Nu sitter jag på jobbet, ska jobba 8-21 idag sedan även på söndag. Och måndag. Jag jobbar snart ihjäl mig, men det är samtidigt väldigt skönt att få jobba och tjäna stålars. Men man ska även lyssna på sin kropp. 

Jag är så yr och stressad just nu, så jag glömmer tillochmed att gratta min bror. Fast jag gjorde det natten mot igår men sen då?


Grattis älskade brorsa, du har då en yrboll till syrra!

Snart ska jag införskaffa en present till mannen.. Han fyller väldigt gammal, så då förtjänar han det bästa! Ni ska få se lite senare vad det blir, när jag fixat allt :)


Förutom att vara yr och smått stressad så mår jag faktiskt helt okej. Min näsa blöder fortfarande, tur att det finns papper som räcker..

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards