Alla inlägg under februari 2011

Av bfalk - 7 februari 2011 19:30

  

I kvällens "De kallar oss artister", så står Oskar Linnros för underhållningen. Man får följa honom på bland annat Rockbjörnen där han vann massa priser. 

Det ska bli kul att se han i ett halvtimmes program, jag har bara sett han i korta intervjuer (där han verkar lite.. ja, det verkar som han inte gillar det så mycket). 


Klockan 20.30, svt1 ser du honom!

Av bfalk - 7 februari 2011 16:15

 

Fattar ni hur gott det känns!

Nu får tiden gå liiite snabbare, så jag får sitta där å ba vänta tills dom går ut.. Ja, overklig känsla just nu. 

Av bfalk - 7 februari 2011 12:00

Människor som inte känner mig (okej, även dom som känner mig) skulle ju naturligtvis svara: ROCKERS. Och ja, jag faller stenhårt för rockers - en rockerstil får mig att bli helt tokig, jag älskar ju det stripiga svarta håret, sminket, de tajta jeansen.. Men nu är det ju inte precis alla rockers jag gillar, någon måtta får det vara, vissa är bara helt fel, eller tar i för mycket. Det ska vara ärligt, och det gäller alla stilar och alla människor anser jag.


Men jag har fallit för alla typer av killar, jag går inte mycket på utséendet, om en människa är sviiin snygg men jätte ful inombords - då är jag inte med den människan (vilket är normalt för de flesta, tror jag?).

Mina pojkvänner som kommit och gått genom åren har skillt sig så mycket på stil, utséende och hur de är som personer. Den största motsatsen till mig är nog att jag varit ihop med en hiphoppare, men det är ju trots allt inte musiksmaken man faller för. Även om många tror att det är just så för mig.


Jag kan falla för alla, bara de uppfyller de där kraven jag har.

Men som sagt.. Rockers får mitt hjärta att pumpa extra hårt, och jag faller nog extra hårt för en sådan kille. Och det kan inte heller jag bortse från..

Av bfalk - 7 februari 2011 10:02

Nej, jag har inte glömt bort er. Jag tror jag under processen glömde bort mig själv..


Jag har nu efter ett dygn funnit mig själv igen. Och ja, när man mår som mig ibland så glömmer man lätt bort denna här bloggen.

Och jag var inte lite bakis mina vänner! Men nu är jag åter, dra en lättnads suck och dra er tillbaka (för idag blire många inlägg).


Köttpuss!

Av bfalk - 5 februari 2011 19:45

Alkohol, kött, snygga brudar, en man, dans, pepphet..


JA JUST JA! Jag skulle ju få allt ikväll. Se, vilken tur man har.

Av bfalk - 5 februari 2011 17:15

 


Bjuder mina söta vänninor på middag, sen blire fest i Bellas Mansion!

Bli full å dansa på bord,


Skål!

Av bfalk - 5 februari 2011 11:15

   

Av bfalk - 4 februari 2011 18:00

Jag önskar -  alla i min närhet välmående

Jag önskar att -  jag orkar kämpa på trots mina onda leder

Jag önskar att -  Backyard Babies börjar spela ihop snart igen


Jag har som mål att -  ständigt utvecklas som person

Jag har som mål att -  kämpa för att få fast arbete

Jag har som mål att - försöka lyckas med tanken att jag måste operera halsen


Jag drömmer om - snygga män

Jag drömmer om - Stockholm

Jag drömmer om - oändligt med pengar

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards