Alla inlägg under februari 2011

Av bfalk - 22 februari 2011 03:36

  

Sticks and stones can’t break my bones
But you can always hurt me inside.

Backyard Babies - Love

Av bfalk - 21 februari 2011 17:30

 


Har pojkar i min lägenhet


som tyckte jag är jävligt fet


och alla pojkar i från Söder


tar jag fucking hårt i kragen!

Av bfalk - 21 februari 2011 02:30

Fredag:


Hilda&August


  

Moa&Johanna


  

Moi, Hilda&August


  

Johanna&moi


Lördag:

  

Eeehh. Nej jag vet inte.


  

Me&my homie Jessicaaa


  

Hittade Robert Eriksson som spelade i The Hellacopters. Jätte trevlig! Kul att Alex syns där bak, haha


  


  

Råkade tjyvknäppa..


Josse var back in town, å shottade såklart tequila..


Girls, girls, girls!   

Av bfalk - 20 februari 2011 21:15

Min spontana reaktion när jag ser mig själv i spegeln, helst på morgonen, är: holy crap!

Om jag ska vara ärlig kollar jag mig själv inte så mycket i spegeln, om jag inte ska sminka mig eller fixa håret. På med sminket fort som fan om man ser illa ut. Annars om jag går osminkad orkar jag inte bry mig, jag vet ju ändå hur jag ser ut. Förhoppningsvis.

Av bfalk - 20 februari 2011 19:45

  


  

Av bfalk - 20 februari 2011 16:00

Trångsynta människor, folk som säger att allt händer av en anledning - även om det är hemska saker, gud fördömer och kastar blixtar på folk som "förtjänar det" - ja sånna människor står sig inte högt i min bok. 


Jag lyssnar inte på hans musik, enligt mig är han bara en hemmagjord grej så andra kan tjäna pengar. Visst om vissa går på det - det kan jag inte gör något åt, man gillar vad man vill. 

Men att en "inflytningsrik" och stor människa säger något sånt här är helt jävla fel och bara sjukt.

Abort är något jag alltid har varit för, skrivit om det flera gånger i bloggen. Abort är en rättighet enligt mig. 

Nu säger den här muppen att man inte ska få göra abort ens vid våldtäkt, att allt händer av en anledning - och att det är tragiskt att en kvinna blir våldtagen och blir gravid. 


Vem är det som låter en 16-årig pojke säga sånt här?! Ja, det är USA, ja, dom är knäppa. Men någon måtta får det väll ändå vara på sånna här uttalanden?

Hur många tror ni kommer ta efter dessa åsikter, bara för att de har denna Bieber som idol?


Jag blir så förbannad över sånt här. En kvinna ska få bestämma vad hon ska göra, precis med vad som helst, ingen jävel ska säga något, klanka ner på henne eller dylikt. 

En människa som är känd kan förstöra så mycket. 

Frågan är nu är det verkligen hans åsikter - eller är det bara inövade repliker?

Vad det än är.. Så är det åt helvete.

Av bfalk - 19 februari 2011 19:00

Idag är han, även kallad Dregen, dj i Skönsberg, lite utanför stan här i Sundsvall.

Ska bli sjukt najs att se han spela, och kanske kanske vågar man på sig en bild med herrn. 

Det kommer pirra i magen! (ja, det är äkta kärlek)


  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards