Alla inlägg under februari 2011

Av bfalk - 12 februari 2011 16:45

Jag har såklart röstat på Bandit Rock Awards, äntligen är det bara rock som gäller!!

Dock var det väldigt svårt att rösta, men jag gjorde mitt bästa, även fast man ville välja flera stycken.. 


Klicka på bilden för att få den större.


Här kan du själv rösta!



Av bfalk - 11 februari 2011 19:30

  


Äntligen får jag träffa brushan! 


Ikväll gör vi Sundsvall osäkert, precis som så många gånger förr. Tillsammans är vi oslagbara: JD, dans, high-fives, tokigheter, musik, HELL YEAAH!

..

Av bfalk - 11 februari 2011 16:15

 

 

Av bfalk - 11 februari 2011 13:30

Som jag skrivit några gånger tidigare är jag den nojjigaste människan, jag oroar mig över allt. 

Men somliga dagar orkar jag inte bry mig alls. 


Mest oroar jag mig över mina nära och kära, att dom mår bra, har det bra, blir behandlade med respekt av andra, att de inte ska råka ut för nått, att jag är god mot dom. 

Sen oroar jag mig över mig själv och min egna hälsa. 

Att jorden ska gå under. 

Att bussen ska köra över vägen.

Att jag ska halka och slå sönder mig själv. 


Det finns mycket, jag tror alla människor oroar sig över mycket, fast i olika skalor, olika dagar. Och så är det ju även för mig. 

Jag är inte hyper kring just detta jag skrivit om, jag är inte en sån människa som står ute på gatan och skriker att världen går under i morgon. Jag är inte nån som snackar om alla nojjer, dom maler mest runt i skallen. Tillsammans med alla FINA tankar oxå. Såklart.

Av bfalk - 11 februari 2011 10:30

Nu har mamma precis kommit hit till Södermalm, hon har jobbat och sedan väckt mig.. 

Idag ska vi shoppa och käka lunch, sen ska jag åka hem till g-hooden där hon ska göra moussaka till mig! Mmmmm, grekisk mat, det var längesen nu!


Jag känner verkligen att jag behöver den här tiden med mamma, precis just nu. 

Vi skulle även ha färgat håret, men det blir inget med det då jag inte har råd. Får fixa morsans hår och så får vi se hur jag orkar med mitt hår. Jag har ju äran att ha korpsvart hår, då måste man ju kanske färga några gånger för att få någon slags färg.. 


Jaja, det där var väll inte så intressant att läsa om. 

PÖSS!

Av bfalk - 10 februari 2011 20:30

 

The Doors - When You're Strange

The Rolling Stones - Sympathy For The Devil

Aerosmith - Livin' On The Edge


Mötley Crüe - Slice Of Your Pie

Elvis - Hound Dog

Guns'N'Roses - Mr. Brownstone


Ramones - The KKK Took My Baby Away

Iggy Pop -Real Wild Child (Wild One)

Kiss - Deuce

Av bfalk - 10 februari 2011 18:00


" Murder, he wrote "

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards