Alla inlägg den 1 mars 2011

Av bfalk - 1 mars 2011 18:30

.. Ska jag få massage, åååå va jag behöver det! Har snuskigt ont i ryggen. 

Och ibland har man tur, och använder den där såkallade charmen och får det jag vill!   


Förövrigt.. Nu har jag jobbat klart alla dagpass för veckan, imorgon är det vaken natt. Är så jäääävulskt less, ska bli underbart med helg måste jag säga. Jag har ingen aning om vad som händer i helgen, men att bara att vara ledig är underbart.


Just precis nu är jag jätte mätt. Nu ska jag bädda sängen och ba njuta och invänta kvällsbesöket!

Puss på er!

Av bfalk - 1 mars 2011 15:30

Om du har lika kort hår som mig, gäller det att ha ett bra spray. Jag har provat det mesta men jag gillar mest OSIS spray, den är riktigt bra. Om man har kort hår så måste det ju hålla, även när det blåser. Och med denna gör frillan det. 

Jag brukar ha i dust it, tupera och sist sprayen, när jag tycker det ser bra ut - för sprayen är så stark att jag oftast inte kan ändra håret sen. 


  
Av bfalk - 1 mars 2011 13:00

    


många fjantar hatar mig men de kan inte skada mig 
har aldrig fått en smäll - inte ens tanken har slagit mig
 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards