Alla inlägg den 3 mars 2011

Av bfalk - 3 mars 2011 22:15

  


Just efter denna kväll ser det ut så här. Men som alla vet så går det oerhört snabbt i hockey. Sista matchen på lördag mot Modo. 

Kämpa Gnaget!!!


AIK
Av bfalk - 3 mars 2011 20:15


Förutom att Bibeln har förutsagt hur förhållandena i världen skulle utveckla sig (naturkatastrofer, krig, hungersnöd och annat elände), har den talat om att de sista dagarna skulle utmärkas av en förändring i människors attityd. Aposteln Paulus beskrev hur människor i allmänhet skulle vara.
I 2 Timoteus 3:1 läser vi: ”I de sista dagarna skall kritiska tider som är svåra att komma till rätta med vara här.” 
Enligt verserna 2–5 sade Paulus bland annat att människorna skulle vara:
Egenkära, penningkära, inbilska, övermodiga, hädare, olydiga mot föräldrar, otacksamma, illojala, utan naturlig tillgivenhet, baktalare, utan självbehärskning, vildsinta, utan kärlek till det goda, förädare, egensinniga, uppblåsta av högmod, älskare av sinnliga njutningar hellre än älskare av Gud.


Av bfalk - 3 mars 2011 15:00

Idag är det en Bella och mamma Carin dag! 

Idag ska vi ner på stan för att kika på bokrean, har inte riktigt hunnit med det. Jag behöver egentligen inte fler böcker då det är proppfullt, men mycket vill ha mer som dom brukar säga.. Sedan ska jag se om jag hittar något annat roligt, och så skulle vi tydligen köpa hem sallad på favvo pizzerian i stan. Mmmm gott!


Det ska bli riktigt kul att få umgås med mamma igen, det var ett tag sen. Nu är jag hennes i hela 10 dagar då jag bor hemma i G-hooden. Dock lär jag ju vara i stan några av dessa dagar.. Mys!


See ya latero!


  

Av bfalk - 3 mars 2011 11:45

  

  

Av bfalk - 3 mars 2011 02:14

Okej, det är natt, men ändå. 


Hittade två finfina videos (längst ner). Bra grejer att kolla på när man ska hålla sig vaken på jobbet.. Hehheee.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards