Alla inlägg den 5 mars 2011

Av bfalk - 5 mars 2011 23:00

  

Idag såg jag att det var ett år sedan min fina Tyrone dog. Tiden går då snabbt.

Skönt att man kan ha bloggen till att bli påmind om sånna här saker. 


Jag saknar den här adhd råttan lite faktiskt.. 

Men han har det nog asbra i råtthimlen tillsammans med flera ton ost. Och allt annat han åt.

Av bfalk - 5 mars 2011 20:15

Bra kvällar ska man inte komma ihåg, för då har man haft kul!

Jag hade underbart kul igår, dock om man bortser från några smällar i fejjan. Kommer dock inte ihåg det heller så mycket, men har ont idag. 


Igår sköt jag och Jessican med pistoler, jag har bildbevis på detta men har inte riktigt orkat lagt in den bilden på datorn.. 

Vi drack även JD, sprang runt på laserhallen som några idioter, dansade och umgicks som normalt folk (lite iallafall). 

Så, det är inte så konstigt att jag mår som jag förtjänar idag. Låg och sov till halv 4 typ, förflyttade mig till soffan där jag såg på lite BB och halvsov, nu sitter jag i min underbara fotölj och följer Gnaget matchen. 

Det är inte kul att vara bakis OCH nervös ska jag säga er mina vänner, fyfaaaan. Nu måste ni kämpa grappar! Ni vet att ni kan! 


Nej man kanske skulle ta och försöka att få i sig nått? Har nämligen bara ätit två digestive kex idag..


Och som vanligt hamnade jag på bild igår..

Jessica, Alex å Moi


Sebbe och jag, när vi fortfarande var vänner, såklart

Av bfalk - 5 mars 2011 19:19

Det är ingen mindre än Viktor Fasth som är målvakt i AIK :) 

Han förtjänar det verkligen, han är Gnagets viktigaste spelare och räddar skott som egentligen borde vara omöjliga. 

Grattis till Mr. Fasth!


Fasth.

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards