Alla inlägg den 9 mars 2011

Av bfalk - 9 mars 2011 19:00

     

Av bfalk - 9 mars 2011 16:01

  

Idag hämtade jag ut en biljett, längtar då va! 9 dagar kvar..

Av bfalk - 9 mars 2011 12:30

  

Idag är det "göra massa grejor dagen". Förutom att springa runt på stan (och försöka komma ihåg det man ska göra) så måste jag nog försöka städa rummet här i G-hooden. Shit, jag undrar verkligen hur jag lyckas. "Du tror att 7 militärer kan göra det stökigt. Kolla vad du gör, och du är ensam. Och lyckas göra allt det här på mindre än en dag!!!" Mamma kan det där med att formulera sig när jag stökar till det.. Det ligger kläder överallt, precis vid dörren oxå, så kommer knappt ut. Jäkla problemers alltså. 


På tal om mamma så klippte hon mig igår. Eller rakade kanske man ska säga, på sidorna av skallen. Det gick bra även denna gång, puh! Man blir lite nervös när damen kläcker ur sig: Jag ser ingen för linserna!

Jodu.. 

Men nu är det skitsnyggt igen, har hittat en ny frisyr jag kan ha utan att tupera sönder skiten. Har det liggande framåt. Lite svårt att förklara, den som har tur kanske får en bild på det.


Ikväll måste jag till jobbet, kl 21 ska jag vara där för att vara exakt. Nej, jag ska inte jobba vaken natt. Jag ska sova där. Haha, sjukt. Sen jobbar jag till 17 imorgon. Skönt ändå att man kan sova på jobbet, få lite betalt, och fortsätta jobba dagen efter. Och dessutom slipper man bussarna, hallelujah!


Nu snackar jag för mycket gojja. 

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards