Alla inlägg den 18 mars 2011

Av bfalk - 18 mars 2011 18:30



Ikväll smäller det! Ikväll spelar älskade Mustasch med Ralf i spetsen på Stadshuset i Sundsvall, ska bli riktigt jävla grymt!

Det är fajt mellan dom och Hoffmaestro som spelar ikväll oxå, tror dock Muscharna vinner ;) 

Det ska bli riktigt kul att se dom igen, dom var tokbra när jag och Jessican såg dom på Gatufesten förra sommaren. 

Riktigt hård jävla rock när den är som bäst!

Vad gör vi? NU KÖR VIII!!!!!!!

Av bfalk - 18 mars 2011 15:15

" Jag tror jag föddes utan normala känselspröt. Eller brändes dom sönder?

Jag har ingen aning om hur man ska tycka om en annan människa, jag blir mest bara äcklad när jag inser hur dumma, konstiga, knäppa alla är. Det är inte attraherande. 

Det är äckligt hur jag ser hur man gör till sig, spelar tokgullig och bara smörar.


Jag är lite konstig jag vet, eller är jag bara på min vakt?

Nej, det var längesen jag blev bränd. Oftast utför jag den biten så himla bra.

Och fortsätta att hålla på såhär, ja, det är ju det jag gör bäst. "

Av bfalk - 18 mars 2011 14:15

Pain is just weakness leaving the body

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards