Alla inlägg den 27 mars 2011

Av bfalk - 27 mars 2011 23:40

Efter två kvällar i total dimma, med underbara fina människor runt mig så är jag nu tillbaka till 'verkligheten'.. Och med det menas såkart JOBB. Denna kväll så jobbar jag natt, sedan har jag några till pass denna vecka, skönt att få gå tillbaka till något vanligt efter alla galna helger, haha!


Hur var helgen då? Jo, den var super. Var med både Snuff och Hilda båda dagarna, på lördagen kom det massor med folk. Jag kände inte ens hälften, men det var kul! På krogen var det packat, vilket oxå var ett plus, jag träffade folk jag inte träffat på hundra år ungefär. Och en ganska så speciell kille som jag inte träffat på länge, som fick äran att tillbringa helgen i Bellas mansion! :) Jag känner mig glad, stabil och en smula lycklig. Det är en härlig känsla mina vänner. 


Nej.. Nu ska jag glo på tv och hoppas natten går bra.. Och att timmarna bara flyger iväg, har äntligen någon som värmer sängen där hemma! Wihooo!


Bjuder på en bild från Mingla, dom där fotograferna är totally in love i mig!

   Jag och Petrus

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards