Alla inlägg under mars 2011

Av bfalk - 26 mars 2011 14:45


Party ain't over 'til I say so,


And I feel good tonight!


I'm just getting started and I hate you,


I just might start a fight


Need nobody's guilty hands,


Taking care of me tonight


I'll be just fine.


Av bfalk - 25 mars 2011 16:15

Idag så klippte jag mig, hos Elin såklart! Och jävlar vad nöjd jag är! 

Det är så otroligt snygg, med en otroligt snygg text på sidan av skallen.. 

Ungefär såhär ser det ut (jag vet det är lite mörkt, men wattaheck!):


 

Med en sån här frisyr kan man ju inte annat än att må gott, jag må ju säga att självförtroendet är höjt till skyarna. I fucking love it!

Nog om det, efter att jag klippt mig tog jag mig en cider på stan med mamma och Staffan, sa hejdå till dom för dom skulle åka till H-sand. 

Åkte till Ica i G-hooden, tog ut ett paket samt köpte dricka ("du ska väll ändå inte blanda detta med alkohol?!" fick jag höra..Haha!), sedan vidare hem och hämta lite grejer samt plocka upp allt från paketet. 

Nu är jag HEMMA på södermalm igen. Det blir lite yrt det där, med alla hem känner jag.. 

Nu ska jag käka och fixa mig, för snart kommer Snuff och några fler brudar, ALL IN IKVÄLL! Fira löningen, att jag har så snygg frisyr, att det är vår.. Ja typ!


Puss!

Av bfalk - 25 mars 2011 14:15

Så har du här en anledning att kolla på Kardashian's familjen (går på kanal5):



Här har du Rob Kardashian, som är den ganska okända brodern i den stora skaran av syskon i Kardashian familjen, kändast är ju då såklart stora syster Kim. 

Jag tycker programmet är ganska larvigt, systrarna och mamman bråkar jämt och det är botoxsprutande läppar och feta rövar överallt. 

Dock så är Rob räddningen, inte bara för att han är dösnygg utan verkar vara den mest vettiga i familjen, smart, lugn och sansad. 

Av bfalk - 25 mars 2011 12:00

    

Av bfalk - 24 mars 2011 19:52

Ikväll börjar Criminal Minds igen, på kanal 5. 

Först är det ett vanligt avsnitt med det gamla gänget, sedan klockan 22 så kommer det en ny serie: Criminal Minds: Suspect behavior. Jag tror det är någon slags spin off på riktiga serien, jag har inte riktigt koll på det. 

Men det blir en riktigt bra tvkväll, med min favoritserie!


Av bfalk - 24 mars 2011 15:15

Denna skiva råkade jag bara slå på, då den hade kommit etta i Slitz tidningen över de 100 bästa rockband i Sverige. Intressant, tänkte jag. Jag tror jag har hört dom förut litegrann sådär, men inte lagt det på hjärnan.

Jag slår givetvis på nyaste skivan, och helvete vad bra den är! 

Jag brukar vanligtvis inte gilla just sån musik de i Adept gör, men nu så.. Fick ståfräs, fick gåshud, blev kär, ojojoj.. Ni måste bara lyssna på deras skiva Death Dealers.

Man blir riktigt stolt när svenska grabbar kan göra sån här bra musik!



Av bfalk - 24 mars 2011 13:00


Okej, för denna kvinna skulle jag bli heltidslesbisk, all the time. Jämt. Och ständigt.

Fan vad jag kär jag är i henne, Camilla Jacobsen.

Holycrap, vill oxå ha en sån där kropp. 

Ge mig sa ja!

Av bfalk - 23 mars 2011 22:00

 

Oh, my ex says I'm lacking in depth
I will do my best 
You say you wanna stand by my side
Darling your head's not right
I see alone we stand together we fall apart 
Yeah, I think I'll be alright

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards