Alla inlägg den 1 april 2011

Av bfalk - 1 april 2011 16:00

Den här soppan gjorde jag igår, den blev verkligen tokgod! Dock så blev det liite för mycket kryddor, men det är inte något ovanligt när det gäller mig vid matlagning. 

Klicka på bilden för att få den större.

Jag använde även spagetti, så det blir ännu mer mättande.



   

Av bfalk - 1 april 2011 13:15

 

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - SHIT VAD TIDEN GÅR FORT! Det är redan april.. Och vad gör man egentligen? Fattar inte hur tiden springer iväg så fort, och värre lär det bli. Snart sitter man där på ålderdomshemmet, klunkar ur JDflaskan, röker en cigg och undrar när man började använda rullator.. 


Denna fredag spenderar jag på jobbet, 8-21. Mamma ska komma dit och fixa nått, ska bli kul att träffa henne, min gomamma! Då ska hon även få se mina tatueringar.. Hennes åsikter är sjukt viktiga för mig, hoppas verkligen hon tycker det är snyggt. 


Sen då..? Ja, det lär bli supa. Eller mysa. Helt otroligt att jag har ett annat alternativ till att supa skallen av mig. Haha, det känns mystiskt. Och mysigt. Tror jag. Det ska väll kännas så antar jag. 

Fast jag har hört att man kan supa.. Och mysa samtidigt! Vi tjejer kan iallafall göra två saker samtidigt. And you guys?

Jaja, nu har jag väll skrivit rätt onödiga rader, jag vet att ni gillare! :)

Hoppas ni går en god dag och kväll, med eller utan alkohol. Eller mys. 


Pusspuss&kram!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards