Alla inlägg den 3 april 2011

Av bfalk - 3 april 2011 23:48

Ibland tänker jag alldeles för mycket. 

Ibland tänker jag inte alls. Min hjärna måste verkligen ha gått på lågvarv under dessa intensiva dagar. 

Vilken jäkla nöt man är ibland, tur att man lär sig något.. Dock skulle jag väldigt gärna få tag i dig din jävel och slå på dig lite :) 


Never trust a druggie, passar ju rätt bra nu. 

Tur att jag blev adopterad idag som en lillesyrra (igen), kunna snacka och veta vad det än gäller - så står dom bakom mig. Dom där fina underbara killarna. Synd att det finns så få av er.

Av bfalk - 3 april 2011 20:30

"Fest utan alkohol? Ja, det kan man väll ha.. På barnkalas."

Av bfalk - 3 april 2011 17:45

Nu har mannen äntligen fixat videon till Leaving Home, som han tävlade med i Melodifestivalen. 

Nu blev det helt plötsligt ännu mer sorligt när han kollar in i kameran med dessa puppyeyes. Jag tycker låten är lite grinig, det känns lixom i hjärtat. Men så blir det när man har att göra med en bra låtskrivare (trots att man saknar det där riktiga go;et).



Men vatusan, Nicke, det här kunde du väll ha skrivit i BYB?! Kom tillbaka nu, lovar att förlåta. Precis som dom säger i bibeln att man ska göra.

Av bfalk - 3 april 2011 16:15

JAaaaaaaaaaaaa, jag lever!

Jag har inte glömt min blogg, tror jag.. 

Den där abstinensen efter att skriva kom såhär en bakis söndag. Det har varit party heela helgen, har haft Sandra som inneboende här oxå, haha. 

Jag har haft grymt jävla kul iallafall! Dock en liten irritation igår, menmen, vad ska man göra. Jag var lite väl vinglig på ögonen oxå, alla som trodde att jag var ledsen eller nått: så var icke fallet. När Jack tar över kroppen så blir man lite seg i kroppen.


Jaja, nu ligger jag äntligen i min sköna säng, glor på tv och sådär. Funderar på om jag ska käka resterna av pizzan vi köpte igår.. 

I'll be back, don't worry people.


Jag och Jessican stylade igår  


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards