Alla inlägg den 7 april 2011

Av bfalk - 7 april 2011 16:13

Ja, vilken jäkla kväll det var igår. 

Jag blev utlurad av Hilda, hade askul med brudarna. Var sedan ute där jag blev lite onykter, lite slagen på och sedan när jag kom hem blev jag skälld på. Usch, hatar när folk blir som tokiga när de är arga (helst om de dessutom är väldigt onyktra..).

Jag ringde runt hela min telefonlista typ, den mest otippade människan svarade och jag fick komma dit. Jag orkade inte vara hemma helt enkelt. Ibland visar verkligen människor sig vara riktiga vänner när det är dåligt.

Det uppskattas. 


Snart ska jag fixa mig och åka ner på stan och Tonhallen med mamma och Staffan, har fått biljett till DiLeva ikväll. Det ska väll bli kul, med en dunkade huvudvärk.. Måååå jag få en hamburgare på stan..

Efter konserten kommer jag nog halvdö i sängen. 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards