Alla inlägg den 14 april 2011

Av bfalk - 14 april 2011 19:30

Nu har jag landat hemma hos min morsa, jag ska bo här i lite mer en vecka. Brorsan har nämligen lov så då måste han ta VÅRAN lägenhet.. Jojo. Bara kastar ut mig sådär.

Jag var världens bästa lillesyrra idag och städade och skurade och tvättade. Nu ser det inte ut som en knarkarkvart längre :)

Efter det packade jag min väska, som inte var så tung för engångsskull. Sen kom jag på att jag skulle ha med mig alkohol.. Då blev det tungt. Jadu, vad ska man säga.. 


När jag kom hem så spelade jag boll samt blev utnyttjad som barnarbetare, jag fick sopa en massa på altanen. Som tack så köpte mamma glassbåtar åt mig, hon är nog allt glad att jag är hemma!

Jag har jobbade ju natten till idag, jag har inte sovit nånting, vet ni hur konstig man blir i hjärnan? Typ som den äckligaste geléråttan.. Seg och grön.. 

(Nödvändigt vetande, jag vet)


 

 

Mamma var som vanligt paparazzi, "fram med kameran!" vrålar hon så fort man ska göra något. Tur man är kamerakåt.

Av bfalk - 14 april 2011 16:45

 

Buried

Amerikanen Paul Conroy (Ryan Reynolds) arbetar som lastbilschaufför i Irak. Trots att han ständigt lever med kriget som en del av tillvaron tar hans liv en dag plötsligt en skräckartad vändning när hans bil attackeras och Paul kidnappas och slås medvetslös. När han vaknar ligger han i en försluten träkista, det enda han har med sig är en zippotändare och en mobiltelefon med låg batterinivå som kan ta slut när som helst. Desperationen i kistan ökar lika snabbt som syret i kistan minskar.



 

The Social Network

The Social Network är en amerikansk film från 2010 i regi av David Fincher. Filmen handlar om uppkomsten av webbplatsen Facebook och dess grundare Mark Zuckerberg. 

Av bfalk - 14 april 2011 13:30

If I’m not beside you, I’m inside you.

    

                                                                       — Hypnotize U - Pharell Williams


  

Av bfalk - 14 april 2011 11:30

.. Jag kan sitta huuur länge som helst på sidan Tumblr?

Helt underbar sida; här hittar du den.

Du kan självklart söka på precis det du vill, så kanske det kommer upp bilder/videos/citat som just du gillar!


Av bfalk - 14 april 2011 00:05

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards