Alla inlägg den 17 april 2011

Av bfalk - 17 april 2011 21:15

Fredag, Royal Republic



 

         

Lördag, Danko Jones



     

Detta lyckades jag få med mig hem (tog även en Danko påse)

 





Av bfalk - 17 april 2011 17:59

Gud i brallan vad kul jag har haft den här helgen! Både Royal Republic och Danko Jones var riktigt jävla grymma live. Royal var roliga, röjde, pratade om konstiga saker, strippade. Jag snodde med mig en tändare, plektrum och en trumpinne av dom (läs: jag tvingade trummisen att ge mig den). 

Träffade dom en snabbis senare, det var fräsigt!

Spelningen var riktigt jäkla bra, helt klart värd hela längtan efter dom. 


På lördagen så var jag lite seg, men det löste sig med lite vin.. Denna kväll stod ju Mr. Danko Jones på schemat. Och vad ska man säga..? Röjde precis lika mycket som förra gången jag såg han och hans spelkompisar. Låt efter låt, allt lika hårt. Basisten var så vänlig och kom fram till mig och Jessican och gav oss plektrum, tyckte jag var gulligt och då blev man ännu  mer kär!

Både Royal och Danko spelar ren, hård rock. Det är så brutalt bra så man svimmar när man hör det live!

Jag är så glad att jag fick se båda banden. 


Nu är jag ganska mycket slut. Har fläskläpp, blåmärken, bakishet. Ojoj. 

Inatt fick söta Hilda komma och hämta mig för jag kräktes så mycket utanför kebabhaket i stan, haha. När vi kom hem kollade vi på Mysteriet på Greveholm och sedan kom även en Thomas och gjorde oss sällskap :) 

Jag har så fina vänner, kerlek till er allihopa!

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen.. Lägger upp bilder från helgen om ett tag!

Jag råkade hamna på väldigt många mingel bilder..


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards