Alla inlägg den 23 april 2011

Av bfalk - 23 april 2011 17:30

"Du kan inte välja hur du ska dö. Eller när. Du kan bara välja hur du ska leva. Nu."


/ Joan Baez

Av bfalk - 23 april 2011 13:45

 

Härliga dom är dom där Royal grabbarna :)

Av bfalk - 23 april 2011 11:00

Igårkväll efter att jag legat i sängen av kramper och bakishet så ringde jobbet och så fick jag ett pass idag, hade ett redan på söndag men det känns riktigt bra att få jobba under påsk då det är så mycket OB! Woho!


Torsdagens bravader kanske man inte ska gå in på så mycket, det var väldigt onyktert! Men jag träffade jätte gamla kompisar som man hängde med när man var liten, mina gamla grabbkompisar, det var jätte kul! Fick dessutom massa komplimanger för min frisyr, då mådde man gott ;) 

Efter krogen stängt så yrade jag på där utanför, hamnade på efterfest men var inte där så länge för jag och älsklingsJohan åkte till honom i Haga. Shit vad längesen jag träffade han, det var så kul att få prata och kramas igen. Min söta gaylord.


Idag skulle jag ha käkat påskmat.. Eller julmat kan man säga, det är allt från julbordet som serveras hemma idag. Åååhhh.. Men jag skulle få en matlåda att ta med mig till jobbet imorgon, det är bra iallafall!

Nej, kanske dax att arbeta lite till.. Hejaheja!

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards